min prins blev med mohikan:)

visst blev han fin??? min prins blev med mohikan idag:)och han blev såå stolt så han vägra att ha mössa på sej när vi gick från frissan,han ville visa sin nya frisyr....åh jag ÅNGRAR mej inte att jag gjorde en mohikan påhan,oliver blev så söt så,och han älska att få ny frisyr och färg och allt så ja allt blev så perfekt idag....han satt så fint på stolen själv oxå....gick jättebra...sen fick han en godis klubba när det var färdigt,det var det viktigaste,det fick man inte glömma tyckte oliver:)hihihi...
oliver vakna 4.30 imorse och ville inte somna om!!!!!!!! gissa om jag blev frustrerad men han fick välling och satt i sängen och titta i böcker,sen blev kl halv 6 då satt jag på barnkanalen åt honom sen gick vi alla upp 7och åt frukost.....stefan tog bussen in till flen på möte...jag tog oliver och tindra till föräldragruppen...vägde sessan oxå.7510 G......stora tjejen:)och vet ni,stefan han börjar JOBBA på onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ioförsej bara ett praktik jobb men det är iallafall ett jobb och en bra början!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! fy faaaaan vad jag har längtat efter denna dag..ni kan inte ana....kanske inte det roligaste jobbet heller,men som sagt var det är ett jobb,man träffar folk,man kommer ut och det är framför allt en start på nåt nytt....ett JOBB!!!! t.o.m jag sitter och tittar på AMS sida efter lediga jobb trots att jag är mammaledig,detta beror ju på att mitt vikarie jobb efter mammaledigheten inte kanske kan bidra med så mycket jobb och inkomst som behövs och då måste man leta efter nåt annat...och då är det lika bra att börja redan nu....jag vill försäkra mej om att jag/vi kan försörja våra barn....annars hade jag ALDRIG skaffat barn om jag inte hade den inställningen att jag skulle skaffa ett arbete...så man får/har en stadig ekonomi..ja mina barn går först,och med tanke på dom så gör jag ALLT för att få ett tryggt fast jobb....och med dom planerna ingår även utbildning till undersköterska...pararellt med jobb och studier på distans....jaja nog babblat om detta...ska fortsätta här nu,vänta tills oliver har vaknat,äta lite sen ta en promenad ut igen för att handla och skicka iväg soc papper....sen hem och bara myyyyyysa och bara vara med mina hjärtan...nu ska jag gå och göra mej en stoor kopp kaffe..bye bye
 

Kommentarer
Postat av: linda

fin han blev

2010-10-21 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0