måndag:)

jaha ja idag var det måndag igen då..veckorna bara springer förbi...ja vad har hänt idag då...oliver har varit hos dagmamman,jag har fikat med fina linda..fixat nya försäkringar på barnen genom facket,blev mycket billigare så plus fixat en ny hemförsäkring som oxå den blev mycket billigare!!! sen har jag lagt bud på tradera på cars påslakan set till oliver och ett hello kitty påslakan set till tindras spjälsäng...plus en natt lampa med hello kitty på oxå:)sen har jag fixat och donat med annat oxå....sen blev kl 14 och det var dags och hämta prinsen från dagmamman...stefan och styvsonen åkte till vattenpalatset efter plugget idag och nu sover oliver och tindra och jag sitter här framför datan och kollar lite.....framför allt då på FYND!!!!! tradera då rå:)HAHAHAH konstigt va???
hmmm ja imorgon blir det kanske öppna förskolan med tindra när jag har lämnat oliver hos dagmamman,mellan 9-11..sen hem och äta lite och sitta vid datan eller läsa en god bok...på onsdag ska jag på föräldragrupp på bvc...ska bli både skoj och roligt....träffa andra föräldrar och dela med sej av erfarenheter....sen får man lära sej baby massage oxå.....det ska bli extra roligt......man börjar med baby massage sen efter det så blir det snack och så....jaja ska bli skoj iallafall....och på torsdag ska tindra få sina första vaccinations spruter:(min lilla sessa.....inte fan är det roligt att sitta hemma med barnen hela tiden....barn måste träffa andra barn från tidig ålder...så resonerar jag ialla fall....jag vill göra saker med mina barn därför gör jag MYCKET med dom oxå....det behöver varken kosta eller vara nåt märkvärdigt...det räcker med en skogs promenad,gå till lekparken.öppna förskolan,eller vad som helst..bara man gör nåt med dom ocha tt dom får träffa andra barn och människor!!! det är viktigt för deras utvecklande!!!!!
sitter här med spotify och bloggar och samtidigt kollar jag facebook och tradera:) Tindra sover i sin baby sitter ,sittern har nu gått sönder oxå..GRRRRRRR blir galen,måste hitta en annan billig åt henne...men det löser sej nog via tradera eller blocket...inget är omöjligt....och oliver ligger i soffan och sover....åhhhhh mina älskade små hjärtan...vad vore jag,mitt liv utan er??? INGENTING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0