livets fråga?

varför är alla val så svåra att göra i sitt liv?? vad är rätt vad är fel? varför stanna kvar? när det egentligen är bäst att vara själv??? varför finns ordet ÄLSKA???? varför älska någon så mycket att valet blir så svårt,nästan helt omöjligt att fatta!!!?? när man innerst inne ,djupt inne i sin själ vet svaret redan???
man föds,gör misstag,gör sina val i sina liv,man dör....så är livet i ett nötskal....men vad man gör i sitt liv kan ju bara en själv göra!! man väljer sina val och det kan ingen annan göra åt en...man måste vilja själv man måste välja livet som val......man måste våga välja livet!!!!!
jag har valt mitt liv,många tycker säkert att mitt val är dumt,men det är MITT val....thats it!!!

men vad känner jag djupast inne i min själ?? svaret vet jag,men valet blir ett annat.....hmmmmmm

undrar VILKA är det som läser min blogg?? ni som läser lämna gärna ett avtryck kan vara kul att se vilka ni är:)kram på er och tänk igenom era VAL i livet................vad är VIKTIGAST i ert liv???
jag vet vad som är viktigast i mitt liv,dom är 2 och heter oliver&tindra:)puss på er mina hjärtan..mamma älskar er.....

Kommentarer
Postat av: madde

hej gumman.du vet att jag läser din blogg.kram<3<3

2010-10-02 @ 17:20:48
Postat av: Nina

Jag brukar läsa lite i din blogg :)

2010-10-02 @ 20:41:25
URL: http://tjejmamma.blogspot.com
Postat av: Tess

Hej gumman!



Jag läser din blogg varje dag. Eller ja, varje gång du skrivit. Jag kanske inte kommenterar varje gång, men jag försöker så gott jag kan!



Och jag håller med dig, valen i livet är svåra. Jag är själv i ett litet vägval nu. Och jag vet inte vad jag ska göra...



Det som är viktigast i mitt liv just nu, det är Rasmus. Och det förstår nog de flesta förnuftiga människor. Bland annat du! :) <3

2010-10-03 @ 09:08:48
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0