jävla tänder!!!!

jaha min tös börjar bli stor.....nu förstår jag varför hon har varit gnällig,haft lite feber till och från här i några dagar och att hon har sovit dåligt.....HON HAR BÖRJAT FÅTT TÄNDER...GRRRRRRR...stackars liten...min sessa....så nu förstår jag....är ute hos min mamma och hon sa att det är det som var problemet men jag trodde inte det...så jag stack in fingrarna i munnen på tindra och visst sjutton var det tänder som börja STICKA UPP....hahah min lilla tjej....oliver fick oxå tänder tidigt,han var oxå 4-5 månader när han fick sina första tänder...men tindra är bara 3,5 månad ju......och på oliver märktes det inget när han fick sina tänder,han blev inte gnällig ellr nåt han var som vanligt...men tindra blir då gnällig och lite sjuk tydligen,men skönt att veta att det var bara tänderna så det inte var nåt annat då hon har varit gnällig och så ett par dagra och det brukar hon ju hon aldrig vara annars....hon är så lugn och go annars...men men nu är det lite jobbigt för henne min sessa...
ja vi är ute hos mommo och moppa på landet och hos alla mommos djur...oliver älskar att vara här ute på landet,där han får springa ut och in som han vill...min prins,min älskade lilla pojke,mammas pojke....är och kommer alltid att vara mammas pojke:)
jag har hjälpt mamma att föra över en massa foton till hårddisken så därför passar jag på att blogga oxå:):)hahah bäst och passa på.....
oliver springer nu ute på gården med spaden i högsta hugg och vovvarna springer efter....hahaha rolig syn måste jag säga.....tindra sitter på bordet i sin bilstol och sover...snart ska vi bege oss hemmåt och mysa med lite film och gotti gott....var så kul imorse när jag sa att vi skulle ut till mormor och morfar då utbrister oliver GODIS!!!!!! han vet tydligen att ute hos mommo finns det alltid godis....morfar är nämligen en riktig gotte gris han:)och det vet oliver...
nej det var ett snabbt inlägg här ute hos mamma....ha det bra där ute...puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0