jaha rubrik????hmmm

Det finns inget sätt att vara en perfekt mamma, men miljoner sätt att vara en bra mamma."

Citat av Allison Bradley
har varit ute på en långpromenad på FM....det var jätteskönt....ja sen kom man hem och åt lite macker och drack kaffe...sen blev det att leka och pyssla med oliver medans tösen låg och jollra på sin lek matta:)
jag har nu fixat(vunnit på tradera) oliver till vintern med termoset,overall och vinterkänger,mössa och vantar med cars:):)vart skitbilligt...ca 350 kr för ALLT!!!!det kallar jag fynd.....sen blev det hello kitty mössa+vantar till Tindra....overall och det har hon redan....sen har jag budat på en babysitter oxå då tindras har gått sönder så man får hålla på och pilla hela tiden så den håller ihop när hon sitter i den....och det är ju inte särskilt tryggt....och hon älskar ju att sitta i den så en ny måste hon ha....och jag får hoppas att jag vinner den,just nu ligger budet på 35 kr.......billigt?????JAAAAAAAAAAA..varför tror ni att jag ÄLSKAR tradera för???
imorgon är det måndag igen,dagmamman för oliver...skönt när alla rutiner kommer igång i veckerna...det är skönt för både mej och barnen....jag är en rutin människa vill att man ska ha rutiner och regler och struktur....det är viktigt för mej och i mitt liv.....
nej nu blir det snart mat här..mums....ha det gott....puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0