doris&smulan.

visst är dom fina???så himla söta...älskar dom redan...ja det blev ingen öppna förskolan imorse...jag orka inte helt enkelt...detta beror på att Tindra har sovit skitdåligt inatt.hon har legat och gnytt och gråtit,har försökt med allt men inget hjälpte,så mot morgontimmarna då somna hon ordentligt då var jag helt slut...men oliver sov till 7.30 så sen gick vi alla upp även tindra var vaken då...åt frukost och mös lite sen tog vi en promenad så tindra fick sova ordentligt i vagnen...hon sover såå bra när hon får vara ute,och det brukar ju barn göra,konstigt nog,,,men som sagt frisk luft,ger friska barn.....ja kanske det är sant...nu sitter jag här och kollar tradera efter en bumbo stol till tösen,lagt bud oxå...hoppas,hoppas....och efter lite grejer till oliver..ovanligt va??? nopp...sen ringde min linda imorse och sa att det fanns en cars nattlampa på second chanse här i köpingen så dit rusa jag sen på fm när vi ändå skulle ut på en promenad och köpte till oliver....så nu har han den hänger över sängen...min prins blev sååå glad så...jaha sen då,vad händer annars då...inget blir en lugn dag med mys och pyssel med oliver...leka med tindra på lekmattan och gosa med henne.sen se film med oliver(har jag lovat)blir väl cars,elr heffaklumpen...och lite chips på det..sen blir det en kvälls promenad....ja det var ett litet inlägg idag oxå....måste börja planera in för julen och göra julklapps lista och börja köpa julklappar redan nu,pust alltså....usch hatar verkligen detta,men jag älskar julen,och att julpynta men tycker det är för stor hysteri kring julen och framför allt med detta med JULKLAPPAR!!!! visst ska man köpa klappar till barnen,självklart,men ska man verkligen behöva överrösa ungarna med klappar??nej det tycker inte jag,det är tanken som räknas..och det finns faktiskt dom barn/vuxna som inte får nån julklapp,dom som inte har nån att fira julen med...dom som är helt ENSAMMA!!! tänk på dom istället för på en massa julklappar och matriella ting!!!!så tänker/känner jag...5-6 paket var till barnen är lagom och sen vad innehållet är är ju inte det väsentliga,visst ska dom få nåt som dom önskar om det är inom rimliga priser vill säga....usch detta är svårt,men julen kommer ju 1 gång per år,så detta vet man ju lixom om..sen fyller ju oliver 3 år 10 januari så då måste man inhandla allt till kalaset i december när man storhandlar...för annars går det inte..och han ska ha CARS tema på sitt kalas..men det hitta jag massa fynd/billigt på tradera t.o.m tårtbild i form av blixten mqveen.....så den ska jag fixa plus allt annat i cars...men det går att vara ekonomisk,plus att man har en snäll familj plus extra familj som finns och ställer upp om det behövs hjälp med nåt,bakning osv...sen i slutet på januari så ska Tindra döpas,och då ska vi ha hello kitty tema på fikat efteråt..och det har jag oxå hittat billigt/billiga grejer på tradera...så det kommer att bli så fint och mysigt......
jaja nej nu ska man väl ta en kopp kaffe sen ta disken...ha det gott mina vänner...puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0