chinchilla letande:)

åhhh dessa underbara djur,CHINCHILLA:) jag har haft en liten chinchilla förut,siri,som tuvärr dog för några år sedan....men nu så har jag fått längtan av att skaffa mej 2 st chinchillor igen plus att styvsonen vill ha en oxå..men har oxå sagt att det är mycket jobb på dom och ska vi skaffa chinchillor så MÅSTE han förstå ansvaret i detta och hjälpa till med skötseln av dessa djur..plus att dom kan leva tills dom är runt 25 år!!!! så det är ett långt ansvar...och det har han lovat...så nu sitter jag vid nätet och kollar upp omplacerings chillor och har hittat en jättebra seriös uppfödare plus att han även haromplacerings chinchillor för BRA pris....man måste ju ha 2 då dom ej ska vara ensamma....men jag har även en bekant som skulle höra med sina pojkar om dom vill sälja sina chinchillor...så nu får vi hoppas på det bästa....jag säger bara en sak JAG ÄLSKAR DESSA DJUR!!!!! jag älskar alla djur men chinchillor är något speciellt..kan ej beskriva vad...
ja på fm var vi ute på en långpromenad och tog en fika på loppis....kom hem åt lite och oliver somna på soffan och tindra ligger och sover middag i sin säng:)mina älskilingar.....sen blir det städning för hela slanten här....det behövs verkligen INTE!!! men jag ser en liten dammtuss då måste ALLT städas...ja sån är jag....hmmmmm.......inte konstigt att man blir knäpp på sej själv ibland....nej nu får ni ha det gottmina vänner.kaffe dags nu,IGEN......puss på er
TINDRA SNUTTISEN:):) Mammas prinsessa....Olivers egna "TINNA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0