älsklingarna

ja Tindra blev skitdålig igår efter vaccinations sprutorna:( hon bara skrek och grät i flera timmar i sträck..febern gick upp i 40,6!!! hon fick alvedon och det blev bättre och febern gick ner..men hon bara skrek och grät,jag gick och vagga henne och oliver försökte trösta henne hela tiden men inget dög elr hjälpte...men jag tog av henne och la henne i sin spjälsäng i bara blöja och satte på hennes musik mobil som hon har över sin säng och satte på lampan och musiken på den samtidigt,då blev hon lugn och efter 20 minuter av tittande på sakerna som snurra runt och musiken som spela så somna hon!!!! och sov sen hela natten.och idag mår hon som vanligt.bra och är hur pigg som heslt...ligger just nu och jollrar för fullt i sin baby sitter:):) oliver sover middag och äppelpajen står i ugnen....gotti gotti!!!
sen ikväll blir det en film kväll tror jag om jag orkar hålla mej vaken.men det tror jag....känns så skönt nu när båda barnen sover nästan hela nätterna,man känner sej lite mer utvilad faktiskt och kan hålla sej mer vaken på kvällarna....var på öppna förskolan imorse med barnen och nu vankas det snart äppel paj med vaniljsås...jammi....
ha det gott mina vänner..puss puss


Ville ha dig redan innan jag visste att du var på väg. Älskade Dig
redan innan du var född. Älskade dig ännu mer när jag såg Dig. Såg ditt
ansikte och blev förälskad. Ser dig varje dag och jag fylls av total
lycka. Jag skulle ge mitt liv för din skull. Barnen är livets under! ,oliver&tindra älskar er över allt annat♥♥♥



♥ ♥♥  ♥ OLIVER ♥ ♥ TINDRA ♥ är ♥ världens ♥ underbaraste ♥
BARN ♥ ¸.•*¨*•.. ◄♥►.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0