vänner





denna säger ALLT!!!!!!!!
idag har jag haft min bästa ica här med familj:):) är sååå jävla glad att ha henne i mitt liv så det finns inte....älskard ej ica...kom ihåg det....det blev en tur till lekparken med alla barnen och hemma gjord pizza sen:)mums filibabba.....sen fick jag en massa kläder till barnen:)TACK!!!! du är en ängel....ja sen så sålde vi vårt tattoo kit i eftermiddags oxå så det blev en extra slant i plånboken....så nu vankas det lite lördags gott och en bra film från boxen ikväll...får se vad det kan bli för film...just nu vet jag ej är sååå trött efter att ha haft trotsiga ungar här i några timmar men jag älskar dom ändå....och allt måste skötas i hushållet trots att man har folk och så här och det blir mycket disk och städning efter barnen och vi:) men det får man ta med en klack spark.....det är så kul att dom kommer hit.....

ja nej det blev ett snabbt inlägg innan det är dags för middan här sen kvälls mys.....
måste till apoteket på måndag och hämta ut mina p-piller.....och ev köpa ett grav test!!!!!!! jag har nu mått skit illa i 1 vecka och är 14 dagar för sen oxå:(:( och jag vill inte att jag ska vara gravid och jag tror INTE  att jag är det men det är bäst att kolla ändå....så jag måste hämta ut mitt nya recept på piller NU......jag vill inte bli gravid så snart inpå Tindras födelse....men är det så,så får jag ta ställning då och acceptera ett annat läge att det blir ev en liten till.......men som sagt jag tror INTE att jag är gravid utan att det är medicinen som gör att jag mår som jag gör....tog mina sista antidepprisiva i föra veckan så nu kommer det efter biverkningar som gör att jag mår skit och att kroppen reagerar som den gör..inget ovanligt...har varit med om detta förut...men annars mår jag KANON!!!!!!!! förutom min trötthet och sliten het i kroppen....men annrs finemang.....

puss på er därute och alla mina vänner jag älskar er alla på mitt sätt........kom ihåg det ni är alla värdefulla för mej och betyder så mycket för mej, alla på sitt eget vis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0