TACK och ja vad mer....

nu så har jag hittat lite julklappar och 1 present till oliver...Tindra ska få en bellino vaggviselamma att hänga på spjälsängen och lite aktivitets leksaker och 1 docka:) oliver ska få ett V.smile i julklapp det är ett tv-spel som är ett inlärnings spel med siffror,läsning osv....han får ju ALDRIG sitta med mackan när han spelar sitt xbox och oliver blir så lessen och arg när han aldrig får vara med,så då tänkte jag att nej nu fan ska han får ett eget som han kan sitta med och lära sej saker med och samtidigt ha skoj med....tradera har riktiga fynd på detta...det är den dyra julklappen till min prins ollie:) sen till hans 3 års dag ska han få en lek&lär dator,där han oxå kan sitta och lära sej saker och samtidigt ha roligt....sen blir det väl lite annat billigt smått och gott på tradera är jag rädd för.men men det är ju lixom inte nytt och skit dyrt och då är det värt att köpa detta,med tanke på plånboken...hahahah...ja idag hjälpte jag min fina linda med en massa kläder från hennes källare som hon skulle lägga ut en massa klädpaket på tradera,så jag hjälpte henne med sortering osv och jag tog det jag ville ha över 50 plagg fick jag ihop till min sessa...lindas dotters gamla kläder,och lille viggo (lindas son)kan ju lixom inte ha rosa kläder:)så därför passar det ju perfekt att jag fick en tjej nu....och ännu mera kläder kommer det att bli då vi på måndag och tisdag ska ta resten av alla hennes svarta sopsäckar i förrådet med kläder ska rensas och göras klädpaket av och läggas ut på tradera.så då kommer jag att plocka undan mer kläder till tindra....och det är ju detta som jag älskar alltså,billiga kläder ja allt med detta gör mej lycklig....mina barn är mitt allt,mitt liv min kärlek och min lycka....och att lite kläder kan göra mej lycklig när jag vet att mina barn har kläder nya eller inte spelar absolut ingen roll för mej....huvudsaken är att dom är rena,hela och fina...h&m,lindex,kapp ahl,coop ja you name it!!!
imorron är det föräldra möte på lokalen ang olivers dagmmas operation och att hon slutar nu nästa vecka sen kommer hon inte tillbaxs:( så oliver kommer troligtvis med största sannolikhet att få börja dagis i januari....och det är nog bra men samtidigt är jag orolig för att dagis inte är rätt plats för honom..men jag ska testa detta och ser jaga tt det ej funkar med dagis då kommer oliver få vara hemma tills jag ahr hittat en dagmamma åt honom men det bästa med detta dagis som oliver kommer att får börja på isånafall är ju att den dan tindra ska inskolas på dagis då kommer ju oliver oxå vara där,och då har dom lixom syskon avdelningar,alltså dom små på en avdelning och dom stora på en avdelning och sen ses dom på dan och leker ihop osv,det tror jag kan vara bra ialla fall för min oliver....jaja vi får se vad mötet imorron säger och vad som händer här i januari..huvudsaken är att oliver ska trivas....och att han får möjligheten att träffa kompisar och utvecklas....och att han har 15 timmar,f.o.m nästa år då oliver fyller 3 år så är ju 15 timmars barnen gratis oxå...då behöver man inte betala barnomsorgs avgiften heller...det är vad jag har hört ialla fall att det var så här i kommun...är det så hos alla kommuner??vissa var från 4 år oxå tror jag....ja inte för att det spelar någon roll för mej om det kostar eller inte men det kan väl vara skönt att 15 timmars är gratis,för egentligen är inte 15 timmar så himla mycket tid....ja nej vad mer nej jag vet inte om jag har så mycket mer att skriva om eller dela med mej av mina tankar och om min dag och vardag...
så jag säger väl TACK OCH HEJ från mej.....PUSS och TACK linda för att du är just DU:)

här är Tindras bellino vaggviselamm,olivers lek och lär data och hans v.smile tv-spel:) ja vad gör man inte för sina barn???? bortskämda??? vad är det??? nej det är dom inte,men kan säga så här mycket,MINA HJÄRTAN ÄR VÄRDA DETTA!!!! åhhh tänk om jag kunde få dessa naglar!!! dessa har dominiqe på kristallgrottan i eskilstuna gjort....hon är så enormt duktik så man blir galen...jag har aldrig haft långa naglar,pga att jag är nagelbitare..men jag vill vara så här fin nån gång med jättefina naglar....jag vill UNNA mej detta nån gång i framtiden....jag VILL!!! dom säger till 110%att man ej kan bita på dessa naglar....
och vem vet jag kanske ska unna mej detta under nästa år...elr vad tycker ni...eller varför inte PERMANENT TÅLACK????det tyckte jag var fränt:)
jag ska nog ta en funderare kring detta....varför kan jag inte få UNNA mej nåt...ska ta mitt present kort som jag fick när jag fyllde 30 det var en spa behandling i eskilstuna då kan jag kanske göra naglarna oxå samtidigt....tålacken blir det kanske....för det lät så himla häftigt ju....
ja ja vi får se..
kolla gärna hennes hemsida. www.kristallgrottan.nu
värt en koll kan jag säga......
puss på er

Kommentarer
Postat av: linda

vi kanske kan göra nagla tillsamans någon gång ;)

2010-11-17 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0