saw 3D..

denna film vill jag SE!!!! jag älskar skräckfilmer...har sett dessa SAW filmer och dom är bra och har skräck så det räcker för tusen...
jag är en skräckfilms tjej....och såg nu en trailer nere hos min goda vän linda i morse en trailer på
Paranormal Activity 2....och den verkar så jävla läskig....handlar om poltergeist och övernaturligheter....och det är oxå jävligt mycket skräck för mej....tycker att linda och jag ska ta oss en dag med skräckfilms tema med massa chips och gotti gott och våra karlar tar hand om barnen..vad säger du gumman??? vi  är ju tjejer med skräck i oss:):)

hahha....jag har ju en gudfar till mina underbara barn oxå som studerar till präst av alla yrken som oxå älskar SKRÄCK filmer..tro det ellr ej...vilken präst va???? ja och han har över 3000 filmer i sin enorma film samling...herregud det är ju inte klokt ju....och en massa skräckisar....uhhhhh..BUUUUUUU...Rädda nu va??

jag kan nu tala om oxå en gång för alla jag är INTE är gravid.tack och lov...gjorde nytt test imorse och det var negativt!!!!!!ringde då läkaren och fråga om mitt mående berodde på mitt avslut på antidepprisiva medicinen..och det var efterbiverkningar och brukar gå över om 14 dagar 3 veckor....skönt....så det är bara att stå ut....
skönt att jag inte var gravid ialla fall....inte just nu,fel tidpunkt totalt!!!! en annan dag och ett annat läge ochen annan tidpunkt,då kanske bebis nr 3 kommer....men inte just nu....absolut inte..och jag är så enormt glad över mina älskade 2 barn så jag är så glad och tacksam om det bara blir dom i mitt liv....men en liten till kanske,kanske....vi får se....


ja nej nu får ni ha det så gott mina kära vänner..puss puss


Kommentarer
Postat av: Lina Näslund

Jag har hört att den inte är bra och speciellt inte i 3d då kunde man lika gärna se den i vanlig. Jag tycker inte dom är värda att se på då dom här filmerna handlar om samma saker hela tiden och man inte kan vara sååå rädd då man vet hur dom slutar :P. 1 och 2 va bra inte dom andra tycker iallafall jag :D

2010-11-08 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0