säga vad????


POISON-ALICE COOPER.....

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains
Poison, oh no
Runnin' deep inside my veins,
Burnin' deep inside my veins
It's poison
I don't wanna break these chains
Poison


mina hjärtan..MAMMA ÄLSKAR ER!!!!!
ni är verkligen mitt ALLT!!! mitt liv,mina små älsklingar...ni är MIN ENDA kärlek....ni ger mej innebörden av just ordet kärlek en mening....

ja jag och vår familj har nu kommit på att varje fredag ska vi ha sällskaps spel som sysselsättning och sen en massa gotti gott...mackan tycker om att spela spel och han sa att det är roligare om hela familjen spelar istället för att han sitter vid tv spelet och då sa jag självklart...så han fick skriva en lista på spel han ville ha och jag har nu budat på tradera på sällskaps spel....så det ska han få i julklapp,ska även leta efter spel som oliver kan vara med på....spel från 3 år som man lär sej saker på oxå samtidigt som det ska vara kul....så ni som läser detta i min familj och släkt osv...julklapps önskan för oliver spel från 3 år..TACK....hihihi...då vet ni det....sen bilr,bilar,traktorer,och åter bilar och ja allt som brummar..han vill även ha en 3 hjulig sparkcykel....det har han pekat på i leksaks katalogen och sagt jag vill ha!!!!!min min säger han hela tiden....så nu vet ni det..han peka även på ett städ set med städvagn,dammsugare och allt annat som man behöver när man städar,han vill hjälpa mamma mera och då vill han ha ett stort städset med vagn...hahaha ja min prins,min hjälpande lille man här hemma....vi får se vad tomten kan hitta på....

annars då..ja inget att skriva här om....SKÖT DEJ SJÄLV OCH SKIT I ANDRA!!!!! ja mer behöver jag inte säga....men jag kan säga så här mycket det spelar ingen roll även om man gör det för det blir fel ändå tydligen....så jag säger som min kompis christer i strängnäs......"När en krukväxt mår dåligt flyttar man den till ett annat fönster och sköter noggrannare om den. Om man själv mår dåligt i livet stannar man ofta kvar där man är och kämpar vidare, när man kanske bara behöver inse att man är rätt person på fel plats.

bra va??? stämmer ju så bra....
jag väntar på spänning på olivers dagisfoto...men än har det inte kommit in på deras hemsida,tar väl ett tag..men jag vill se dom NUUUUUUU!!! men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!!!
japp i em när stefan kommer hem från jobbet och mackan hem från skolan så ska vi ut med oliver och åka pulka.....tror jag ialla fall..vet ej om oliver börjar bli sjuk eller om han bara var trött han somna i soffan redan 10 nu på fm...så då sover han ju sin "middag"nu redan..det är för tidigt men vad ska jag göra.....lika bra han får sova...han ahr ingen feber ellr nåt och verkar inte sjuk..så han är troligtvis bara trött.....

ja annars så sitter jag här med julklappas lisatn och letar julklappar febrilt..skittråkigt,verkligen booooring..men måste ju göras...sen sitter jag med listorna för allt som ska planeras inför olivers kalas och för tindras dop,vad som ska inhandlas osv....och ajg säger bara tack gode gud för tradera...kommer såååå billigt undan...har hittat sprillans nya saker till kalaset+dopet...kalashattar,tårtbilder och ja allt som behövs för jättebillig penning..åh jag är så himla glad för det..och servetetr till tindras dop med namn+dop datum och allt 40 st servetetr för 60 kr!!!!!!!!det är ju as billigt.....oki det kommer inte ens 40 personer men vadå,det var så många  paketet....man kan ju göra så att man kan göra att folk får ta med sej ehm 1 servett som minne från dopet ju....hitta en jätte söt hello kitty tårtbild oxå...så det kommer att bliså fint så...fanns även masser på www.kalaslagret.se en kanon sida för barnkalas/dop......kika in där.inte så dyrt var det heller.och det är ju ännu bättre.... allt för mina älsklingar..det är ju just DERAS dag..

ja nej nu ska jag ta en dusch när båda barnen sover sen en kopp kaffe...ha en bra dag på er.....puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0