en bild säger så mycket....

BEHÖVER JAG SÄGA NÅT??BILDEN TALAR FÖR SEJ SJÄLV..KÄRLEK&LYCKA...

visst blev han fin min prins?? dagisfotot kom till min mobil imorse....jippie förgyllde min morron totalt....åhhh nu vill jag ha hem alla foton hem i brevlådan,NUUUU....

Ja oliver blev hemma idag:( han hade sån himla hosta inatt så han spydde ner hela sängen....han hosta och hosta tills han spydde...men annars mår han bättre idag...ingen feber och bara lite snorig och lite hosta när han anstränger sej men annars verkar han må bra...så imorgon blir det dagmamman igen om han inte blir sämre vill säga....men vi får se hur dagen och natten blir....

ja som ni vet så har jag bloggat lite om vissa saker och jag kan säga så här mycket SAMTALEN ÄR NU RINGDA!!!!!känns skönt men samtidigt lite nervöst...så nu får vi se hur allt löser sej....jag hoppas att samtalen kan leda till att hemförhållanderna och hur jag känner inför att behöva göra allt och ta allt ansvar ska lösa sej när en annan utomstående talar "för mej" till stefan....att han då förstår min situation...ja ni fattar vad jag menar..elr hur???

ja ja men jag bifogar ett mail jag fick igår kväll som gjorde mitt hjärta fyllt av kärlek och enorm  lycka.....DU gjorde min kväll till en lycklig kväll och jag kände mej GLAD!!!!!!!!
så TACK än en gång älskade vän....

"Efter att ha läst din blogg kan jag inget annat säga än att du är så jävla bra!!! Stå på dej! Inte många i din ålder år så klarsynta och företagsamma som du! Systemkassen och tankarna runt den samlar Malmköping i ett nötskal! Du är bara bäst! Glöm inte det!!! Samtalen i morgon fixar du. Lovar att jag håller alla tummar! Kram ♥"


mmmm vad säger man..TACK!!!!!

nej nu ska jag titta runt på tradera efter cars lektält till oliver...hans tält(riddarborg)är helt trasigt..tänkte om jag kan hitta ett cars lektält nu till julklapp.....


 har hittat mackans julklapp nu,en mobiltelefon med toutch skärm..han vill ha en iphone,men nej nej vi är inte rika så det blir det inte....men han vill ha en med toutch skärm och det har jag nu hittat en med rimligt pris....sprillans ny oxå.....så det får han men då kanske det inte blir så mycket mer för honom i julklapp....vi får se..huvudsaken är ju att det är "TANKEN SOM RÄKNAS" och inte hur många paket det ligger under granen....
elr vad säger ni??? är det hur mycket pengar det är,elr hur många paket det är eller är det verkligen tanken som räknas???jag menar att det är verkligen tanken som räknas och självklart ska barnen få nåt dom önskar sej riktigt mycket efter och att 1 paket kan kosta lite mer sen kan dom andra vara billigare och ha en annan betydelse...ja men det är min mening...


ha en bra dag mina vänner ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0