julpyntat!!!!

japp då har man jul pyntat nu hela fm:) lämna oliver kl 9 hos dagmamman,hennes sista dag idag:( blir tråkigt men ett måste tuvärr,det är operation och pension sen i mars för henne...så på torsdag ska jag och goa linda köpa en blomma åt henne!!! och tacka för dessa år som våra barn har fått vara hos henne!!! det är hon VÄRD!!!!!
ja men ialla fall jag gick sen hem och börja byta gardiner och tog fram stakar och stjärnor och en massa tomtar!!! men måste inhandla stjärnor att hänga i fönstren på fredag då det bär iväg för att STORHANDLA !!!!! JIPPIE!!!
sen fattas bara granen stefan vill ha riktig gran medans jag gärna nöjer mej med plastgranen vi har i källaren....men granen ska ju inte upp ännu så vi får se om det blir en riktig eller en plast....
 ja sen så tror jag att ALLA julklappar oxå snart är färdiga....men får se om jag hittar lite smått på ÖB på fredag till barnen....och kan ju garanterat säga att det lär jag ju göra!!!!
SANDRA kom ihåg du är en underbar mamma,styvmamma och flickvän!!!! och du MÅSTE göra det ända rätta NU!!!!!!!!! innan det är försent!!!! jag finns här om du behöver hjälp!!!! oavsett vad det är!! GRATTIS OXÅ PÅ DIN 24 ÅRS-DAG just idag!!! GRATTIS GRATTIS!!!!!

därför skriver jag detta här,för att du ska veta att jag står på DIN sida!!!!!

                                               

En stark kvinna arbetar varje dag
för att hålla hennes kropp i trim
men en kvinna med styrka ser djupt inne
att hålla hennes själ i trim

En stark kvinna är inte rädd
av något
men en kvinna med styrka visar mod
mitt i hennes rädsla

En stark kvinna kommer inte låta någon
få det bästa av hennes
men en kvinna av styrka ger bäst
av hennes för alla

En stark kvinna gör misstag
och undviker samma i framtiden
men en kvinna med styrka inser livets misstag
kan också välsignelser och kapitaliserar på dem

En stark kvinna går
Se footedly
men en kvinna av styrka vet
När ska man be om hjälp

En stark kvinna bär utseendet
förtroende på hennes ansikte
men en kvinna av styrka
bär nåd

En stark kvinna har tro
att hon är tillräckligt stark för resan
men en kvinna av styrka har tro
att det är i den resa som hon kommer att bli stark



bye bye och ha en bra dag.....för det ska jag banne mej ha!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack gumman. vet du vad? jag och willes pappa anmälde denna bitch till bloggansvariga för den bloggplatsen och idag är hennes blogg borta... om det är därför eller om hon självmant valt att ta bort den vettefan... det känns underbart iallafall :D

2010-11-23 @ 23:36:35
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hennes blogg var inte borta... hon har bara döpt om sig... hahahhaa numera heter hon.... white-trash.bloggplatsen.se



se och lär vad patetisk hon ÄÄÄÄÄR....

2010-11-24 @ 02:44:18
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0