jävla hosta!!!!!

jag blir snart galen och otroligt orolig för olivers hosta som ALDRIG vill ge med sej....han har nu hostat i flera veckor och bara på natten mesta dels och då så mycket så han spyr och bara skakar...har varit till vc men dom hittar inga fel och skriver ut host dämpande som absolut inte hjälper....men nu orkar jag fan inte se oliver ha sån jobbig hosta,det måste finnas en orsak till hostan,det MÅSTE!!! man hostar inte annars tills man spyr!
jag funderar starkt på att ringa barnkliniken i eskilstuna för olivers bersvär,han har redan varit där ett flertal gånger sen han var bebis pga hans mjölkallergi som spädbarn och hans andra allergi besvär..så det kanske är lika bra att vända sej dit på än gång än att hålla på och springa till VC här i byn som inte verkar kunna nåt!!
inatt så vakna Tindra 4 och ville ha mat,då vakna oliver oxå och satte sej upp i sängen och höll på med sitt vänster öga och sa papper hela tiden,jag tände natt lampan vid min säng(annars har jag bara tindras lampa tänd på natten)och då såg jag hela vänster öga på oliver var igentäppt med var gojja,han fick knappt upp ögat och det var rött och svullet....och han hosta och grät om vartannat....jag LIDER!!! med honom,stackars liten....det måste fan vara en kraftig infektion han har i kroppen elr vad kan det vara?? är han allergisk mot nåt i huset?? har vi mögel?? ja det har jag funderat på länge men då borde jag ha känt det med tanke på att jag är lite överkänslig själv mot mögel...elr kan det vara så att oliver känner kraftigare mot det???? därför funderar jag starkt på att ringa barnkliniken istället för utredning ang detta...men imorrn bitti så gör jag ett till försök att ringa VC och få en akut tid och se om dom hittar något..annars så går jag hem och ringer barnkliniken för att få en tid till oliver...han ska inte lida mer,det skär i hjärtat att se oliver ha sån hosta och han verkar ju inte lida av det annars,han verkar ju lixom inte sjuk annars förutom att han har denna hosta mestadels på natten,men han hostar även under dagtid...och nu börjar det synas på ögonen oxå irritation och var gojja:( och han är nästan hela tiden snorig på nåt konstigt vis...och det har jag tyckt länge att det verkar konstigt...men VC säger att det är inget att oroa sej för,alla barn är mer eller mindre sjuka!!ja ha ja det säger dom..men jag VET jag känner på mej att det är NÅT som inte stämmer...det är NÅT som orsaker olivers problem,det är NÅT som påverkar olivers hälsa!! därför MÅSTE detta redas ut NU!!!

japp sen igår var jag ner i källaren och rota fram alla gamla kläder från ollie och gjorde ordning kläd paket och la ut på tradera allt börja med ett utgångs pris på 1 kr!
har bestämt mej för att jag EJ ska ha mer barn så då var detta kanon ju....och fy fan vad kläder man hade då.....puh...jaja varje liten slant är värde full...och kanske kan nån annan få användning av det så är ju det bara bra...
nån som vill kolla in mina aktioner så heter jag "mammashjärtan0810"

japp som ni såg så har jag beslutat mej för att jag EJ vill ha mer barn..detta är ett tungt beslut men det är det rätta...jag är så glad och priviligerad över att ha fått 2 underbara skatter...så i januari kommer jag att sätta in en hormon spiral,det kostar men det får det göra..kostnaden beror på vart i landet man bor...men det är säkert värt det,då slipper man dessa jävla p-piller...och därför att jag har beslutat detta beror mycket på att jag vet att blir jag gravid igen(plus en del annat spelar roll till mitt beslut) ja då blir det AUTOMATISKT kejsarsnitt...min värsta tänk bara förlossning...och jag har genom gått 2 snitt redan och jag vill INTE genomgå 1 till....jag är livrädd för snitt...fast det har gått bra med oliver&tindra...men men så just nu så kommer det att bli en hormon spiral insatt i januari eller under våren...
liten hormon spiral:):) gullig va??sen det bästa utav allt man kan bli helt mens fri oxå...jippie....jaja slut tjatat om detta nu...

jaha har ni haft en mysig 1a advent då?? vi ska tända 1a ljuset ikväll och ta en lussebulle&pepparkaka till kaffet:)
ha det gott nu mina vänner:) imorgon är det måndag med veckans alla måsten och rutiner,men ingen dagmamma för oliver han får vara hemma för säkerhets skull tills han har varit hos läkaren...bye bye
visst är det vackert med ett skimrande vinter landskap??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0