Dop bokat,Tindra 4 månader idag:)

japp då var Tindras dop inbokat:) det blev den 5/2-2011 kl 14 i lilla malma kyrka och efter åt blir det bjudning i församlings hemmet:) känns skönt att detta är fixat så man kan börja planera inköp mm....jag är en kontroll männsika,jag måste ha kontroll över vissa saker,och speciellt när det gäller barnen...jag måste planera i förväg och ha allt under kontroll....det är så bara...när jag blev mamma så blev jag ett kontroll freak,måste ha allt planerat i förvag så jag vet vad som händer och väntar...detta är ett kontroll begär nästan...måste få familjen att funka och då måste jag se till att allt stämmer och klaffar med allt oxå....och det är inte lite det inte....ni fattar som har familj och så....elr inte?vad vet jag...men jag är som jag är....hahahah

jag sitter ju oxå och planerar för julen och 3 års kalaset för oliver...som olivers kalas som ska vara cars tema...det har jag kommit på och då måste ju allt vara perfekt oxå...allt måste ju lixom ha cars tema,från hans kläder,presenter (lite iallafall)tårtbilder,ballonger,papperstallrikar mm mm vara i cars tema!!!!!!ja sån är jag...hihi och Tindras dop skaju gå i hello kitty tema:) älskar att fixa och dona till barnen och få deras kalas och det att bli lite speciellt bara för just deras skull..det är ju just "deras"dag...och då vill jag att dom ska känna sej speciella..och att dom just ska känna sej att denna dag är just bara deras....ja vad gör man inte för sina hjärtan???? och kan ni tänka er jag hitta en maskerad dräkt på hm online shop med CARS!!!!!!!!!!!! gissa om jag blev lycklig:)så den skicka jag efter plus en skjorta med slips till oliver som han ska ha på sej på julafton och en klänning med bolero till Tindra till julen och även nyårs afton....se bilder nedan:)
fina va????
ja idag är det verkligen ett skitväder ute!!! regn och åter regn...men vi var på föräldragruppen imorse..vägde oxå Tindra,hon vägde 7.570 g och var 65 cm lång....TINDRA BLIR 4 MÅNADER IDAG...♥


ja annars då ska hämta oliver 14 hos dagmamman,ska ta jasmine med mej hem oxå....hjälper hennes mamma lite....ja just nu är det lite trist med tanke på att olivers dagmamma ska opereras snart och kommer sen inte tillbaka:(så nu vet vi inte vad som händer med våra barn....kommer dom till en ny dagmamma eller kommer dom att få dagis plats...för min del spelar det absolut ingen roll om det nu skulle bli en dagis plats...men jag vet inte om oliver skulle trivas på dagis,stora grupper osv....han är så van med sin dagmamma..men får han dagis plats så ska vi ge det en schans...han kanske stortrivs vem vet....och det viktigatse är att han får en trygg plats att vara på 15 timmar i veckan...så han inte mister detta med att träffa kompisar och det viktiga som händer på dagis osv...det är bra för barnens utveckling.....tycker jag ialla fall,men det är ju olika vad man tycker....
ja vi får se vad som händer...

nej nu ska jag ta tvätten ifrån torktumlaren och fixa den,sen ta en stor kopp kaffe...bye bye

är det nån som vet hur man kan lägga upp filmklipp här på bloggen???????
puss pussta hand om varandra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0