blogg award:)kul....

 jag har för första gången fått en BLOGG AWARD:) denna fick jag av TESS:)
TACK!!!! vet ej inte varför jag fick den,men det uppskattas verkligen och jag hoppas att jag fick den för att min blogg ger styrka för någon och att mitt vardags liv och bloggande gör någon gladare för dagen kanske:) inte vet jag...men glad blev jag och framför allt känns det uppskattat att någon verkligen tycker om att läsa min blogg...så tack än än gång..och jag följer din blogg oxå tess och Rsmus framsteg...men jag har några andra bloggar oxå som jag följer och som jag uppskattar...och en av dom är fruktan svärt sorglig men samtidigt så oerhört mycket kärlek i den...

nej det får bli allt för denna gång måste fixa en massa annat nu medans tösen sover.och innan det är dags för hämtning av oliver...puss puss.....kanske blir ett inlägg senare idag,vi får se....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

kram

2010-11-02 @ 22:49:15
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0