belöningstavla????

ja jag sitter här i mina funderingar och tankar som vanligt:) hahaha...och vad rör det sej om då?? självklart BARNEN!!! jag vet inte vad jag ska köpa till julklapp eller present till oliver eller tindra,jag velar fram och tillbaka,jag glor i dessa leksakstidningar så dom blir alldeles utslitna ju..och kollar tradera och jag har hittat en del men jag vet inte...åhhh det är ju så svårt detta och allt är ju så himla DYRT!!!!! men har hittat NYA grejer på tradera nytt lektält till oliver ialla fall"TOY STORY" blev det....lagom litet och så..perfekt....sen hitta jag lite spel från 3 år oxå...får se om jag vinner dom....har vunnit lite spel till mackan till julklapp oxå sen ska han ju få en ny mobil sen ska vi chippa hans xbox 360 sen får han nya kläder denna månad så sen får han inge mer.det får räcka och det tror jag att det inte gör nåt för hans del han är glad om han får det han vill ha och det får han ju nu...hahah..men ändå så blir det väl att men jag vill ju ha DEN JU......men men man får ta det man får och vara nöjd med det....lilla tösen tror jag kommer att köpa en docka med tillbehör till och lite aktivitets leksaker och en rolig sak att hänga i spjälsängen med spegel....hon är ju lixom för lite för att förstå detta med julklappar och julen överhuvudtaget....men självklart ska hon få lite julklappar min dotter,min älskade sessa.....och oliver har jag tänkt på om jag skulle köpa en BELÖNINGSTAVLA!!! det är från 4 år stårdet,men med tanke på olivers utveckling och förståelse osv så tror jag att han kan få glädje av en belöningstavla nu när man ska träna med potträning och napp avvänjing osv...vad tror ni?? är det ett bra köp??? usch och fy jag blir galen av detta...sen presenter oxå till hans födelsedag....ja ja vad ska man hitta på.....ville ju ha  cars lektält men det blev ett toy story lektällt istället....får se om det blir julklapp eller födelsedags presenten....
ja sen har jag köpt MASSER av kläder till Tindra av en kompis!!!! TACK JOHANNA S!!! du är en ängel....
sen ska jag och min linda kolla imorgon en massakäder som hon har i källaren efter jasmine,då får jag plocka undan alla kläder jag vill ha där och köpa dom av henne restrerande kläder ska hon sälja!! alltså jag är så priviligerad av att ha såna underbara vänner och kompisar,jag behöver knappt köpa nåt i klädväg jag får eller köper kläder billigt av vänner och bekanta....oliver får masser av kläder av en vän till mig och nu får tindra oxå.....alltså jag är så glad!!!!! TACK KÄRA NI......man behöver inte vara rik för att barnen ska ha överflöd av kläder och leksaker och grejer...mina barn är inte bortskämda fast dom har MASSER av saker,alldeles för mycket.....och jag/vi är inte
rika.men jag prioriterar mina barn jämnt!!!har man inte råd att ha barn då ska man inte ha barn....LOGISKT! inbjudningskorten till tindras dop och olivers kalas är fixade! SKÖNT!!och även julkorten är fixade och beställda..jippie vad jag är duktig!!!

och sen har jag fixat allt tillbehör till olivers kalas och lagt i varukorgen/minneslistan så det är bara att trycka på beställnings knappen i mitten på dec!!!!! SKÖNT!!! så ja allt det viktiga är nu fixat!!!

just nu sitter jag med tradera och kollar efter julklappar och presenter till ollie....och jag tror helt enkelt att julklappas inköpen snart är färdiga dom oxå...kan det bli bättre!!!!! och sen måste jag betala ikapp räkningar denna månad...men det ordnar sej,betalar lite nu när barnbidraget kommer....så det är lugnt...

ja gud ja vad ska man säga dagarna rullar på i ett sjuhelvetes fart!!!!

ha det gott mina kära sötnosar och ta hand om er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0