bänkdiskmaskin.

om tomten finns,jag VILL ha denna bänkdiskmaskin i julklapp för det tycker FAN jag är värd....
blev så förälskad i denna maskin när jag var ute hos min mamma och hon hade köpt en presis en sådan här.....
vi har inte plats för 1 stor maskin så detta är då bättre än ingenting!!!!
så nu en vädjan till tomten...en bänkdiskmaskin till lilla husfrun jessica....TACK.

japp då harman strulat med bonussonen ang chippa xboxen,men NEJ det ska inte chippas för grafiken blir så dålig och skivorna blir hackiga....fy fan vad tråkigt att försöka göra nåt bra och billigare alternativ än att köpa NYA jävla tv spel för 500-600 kr varje månad!! vem fan har råd med det....så nej då sa jag rent ut till mackan att nej då blir det 1 NYTT spel varannan månad för hans del istället...vi kan absolut inte köpa nya spel varje månad...och det är inte värt det...och jag sa oxå att jag kan hålla koll på tradera och blocket efter xbox spel som han vill ha om han skriver ner 1 lista på dom han vill ha,och det gick han med på....ja vad ska man göra/säga....man ska inte göra sej till inte....

ja nej jag är såå trött men kan fan inte somna....men nu är det snart natti här iallafall...ska upp 5.30 imorrn och väcka stefan och äta frukost med honom innan han drar till jobbet...sen börjar min dag vid 6.30 då barnen börjar vakna...sen är det full rulle hela dagen lång....tjo hej och NATTI.....







Jag vet att du sover Känner värmen från din hud Bara lukten gör mig svag Men jag vågar inte väcka dig nu Jag skulle ge dig Allting du pekar på Men bara när du inte hör Vågar jag säga så Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå När du inte ser på Och genomskinlig grå blir jag Utan dina andetag Min klocka har stannat Under dina ögonlock Fladdrar drömmarna förbi Inuti är du fjäderlätt och vit Och utan ett ljud Mitt hjärta i din hand Har jag tappat bort mitt språk Det fastnar i ditt hår Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå När du inte ser på Och färglös som en tår blir jag Utan dina andetag Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor Jag kan inte ens stå Om du inte ser på Och genomskinlig grå Vad vore jag Utan dina andetag Vad vore jag Utan dina andetag

Du
Det är nånting jag vill säga dig
Det är mörkt nu
Och du har lagt dig
Och jag ligger här brevid
Och jag vill att du ska se
Ååh hoppas du kan läsa mina tankar

Du
Du undrar väl nångång som jag
Finns det nån annan
som kan göra dig svag
Men vi är som ett pusselspel
Som passar med varsin del
Ååh hoppas du kan läsa mina tankar

Det finns bara en av mig och det är jag
Det finns bara en av dig och det är du
Det finns bara två av oss och det är vi.

Tid
Jag hoppas att det räcker till
Och att det håller
Så länge jag vill
Och om du håller mig hårt i hand
Fast vi blir främlingar ibland
Ååh hoppas du kan läsa mina tankar

Det finns bara en av mig och det är jag
Det finns bara en av dig och det är du
Det finns bara två av oss och det är vi.

Det finns bara en av mig och det är jag
Det finns bara en av dig och de är du
Det finns bara två av oss och det är vi.

Andas i mitt öra (andas i mitt öra)
Jag lyssnar jag vill höra (jag lyssnar jag vill höra)
Nära och kom närmre (nära och kom närmre)
Ge mig, ge mig värme (ge mig värme)


Kommentarer
Postat av: linda

Min låt!!!!! Den är såååå bra...

2010-11-18 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0