allt är fixat..fan vad duktig jag är:)

olivers 3-års present är FIXAD!!!!!
det blev denna mammut garderob:):) jippie äntligen......ska hämta den i mellan dagarna...hitta den på blocket för endast 500 spänn..jag maila direkt och köpte den OMGÅENDE!!!!!! min kära mor hjälper mej att hämta den i nyköping......så det blir ett stoooooort paket att slå in till prinsen.....

ja och jag kan erkänna att jag tror faktiskt att jag är klar med ALLA julklappar oxå....det blir inte många julklappar var,det blir några till oliver,tindra och mackan...dom andra barnen mimmi och mattias kommer att få en liten slant istället..pga att vi inte har dom så ofta....och till stefan blir det det vanliga kallsonger+strumpor...och jag har önskat mej en silver ring så jag kan ha den ovanför min vigselring så den inte faller av...nu har jag den runt halsen pga att jag tappar den annars....ja så det sitsa julklapparna kommer att inhandlas på fredag då det ska storhandlas...och mormor och morfar och gudfar/gudmor är julklapparna readan beställda...sen ska jag köpa på fredag till min gudson och till ella...THATS IT!!!! man kan fan inte köpa till alla..man måste leva själv oxå....man har faktiskt räkningar som måste betalas....man måste ha MAT!!!! ja ni fattar..och vad handlar julen om egentligen???inte är det julklappar iallafall...utan detta...


"Jul firas till minne av Jesu födelse. Jesu födelse var en stor händelse för hela mänskligheten. Gud blev människa. Jesus kom till världen för att frälsa människor och hans födelse var förutsagd. Jesus uppfyllde de hundratals profetior om Messias som finns i Gamla testamentet.
Jesus bevisade med sitt liv, sina mäktiga gärningar, sin död och uppståndelse att han är Guds Son."
                                                           
alla inbjudningskort till olivers kalas,Tindras dop och julkorten är beställda:) har även gjort beställningen nu på kalaslagret med allt till ollies kalas....så nu blir han glad när ALLT kommer att gå i cars tema,allt ifrån hans kläder till tallrikar och tårta:):)
så nu är det bara Tindras dop att fixa men det gör jag i slutet på dec ibörjan på januari....
sen har jag bara en stor utgift kvar och det är en sittvagn till Tindra i februari/mars...det blir en emmaljunga cross eller en brio racer...färgen blir rosa/lila eller svart...vi får se...har lite alternativ...vilken tycker ni är finast och bekvämast framför allt???

ovan emmaljunga cross och nedan en brio race....åhh vilken ska man välja?????

sen vill jag fortfarande ha denna cykel till oliver:)bara så ni vet....hahaha..ha det gott nu mina vänner.....



Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

emmaljungan är mest stabil, Liam ska få en emmaljunga scooter i vår =)



Kram

2010-11-24 @ 13:23:47
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emmaljungan såklart synd att du inte hade en grabb hade du kunnat köpa min emmaljunga scooter årsmodell 2010 billigt av mig =)



2010-11-25 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0