47 år idag...

GRATTIS STEFAN!!! idag fyller min man 47 år:)gammal gubbe....hahah....så det blir lite firande på em,annars blir det lugnt..ska ta en kvälls promenad med barnen sen till lekparken....innan kvälls maten och alla kvälls rutiner osv...

ja jag skrev ju i inlägget igår att jag ana att jag var gravid...det kan jag nu lugna med er att jag INTE är....testa mej igår,fick ett grav test av en kompis och det visa negativt....så det var skönt..och nu har jag en enorm smärta i magen presis som mens värk,och det har jag aldrig haft förut,mens värk alltså....så jag hoppas att det är mensen som är på gång...så det faktiskt inte är nåt annat ialla fall:)jaja den som lever får se...
jag sitter här och lysnnar på rammstein och torktumlaren är snart färdig....

det blev ett snabbt inlägg idag oxå.....
ta en promenad idag i det vackra vinter vädret...det ska vi göra senare....

såg ni så mycket bättre igår på kanal 4??? fy faaan vad septembers tolkning av petters mikrofonkåt var grymt bra!!!!! jag diggar den så enormt mycket....ojojoj älskar även detta program....plura är ju en av mina favoriter sen gammalt..älskar eldkvarn och pluras enorma texter..en av sveriges bästa text författare enligt min mening....
ja imorgon är det måndag och ny vecka...tiden går så fort alltså...usch och fy men skönt samtidigt..älskar detta att alla rutiner och att vardagen har mer struktur när skolor och dagis osv rullar på och stefan åker till jobbet på morron,det känns mer som en riktig "familj" då.....konstigt att jag säger så,men det är sant....i en familj så ska det vara så....barnen går till skola/dagis och föräldrarna åker till sina jobb...så är en riktig svensk familj och så ska det vara!!!!
jaja så är det och ibland så är det inte så av många olika anledningar..men det borde vara så....men kan inte alltid vara så tuvärr...

puss puss och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0