v 42&deppig:(

v 42 och 8 dagar efter BF.....idag är jag skit deppig och nere....jag känner att varför måste jag gå med denna groteska gravid mage mer för??? det var ju samma sak med oliver,gick med han oxå över 42 veckor.....JAG ORKAR FAN INTE DETTA!!!!! Jag vill ha bebis nuuuuuuuuu...varför kunde jag inte få en tid för snitt nu efter midsommar?? varför måstye jag vänta ända tills den 2 JULI????? då ska jag vara inne på förlossningen redan kl 9 på morgonen,för att jag då ska träffa läkare&barnmorsker för att se om dom ska sätta igång mej med GEL eller om läkaren ser att det kanske finns en möjlighet till igångsättning med dropp(det som inte funka på mej förra gången) eller om dom beslutar för att ta snitt på än gång....jag hoppas varje dag på att förlossningen ska starta av sej självt här,men jag börjar fan misströsta och tro att min kropp inte funkar,ialla fall inte med förlossnings arbetet iallafall..varför startar den inte självt,varför startar den inte med igångsättning som ska funka i över 90% av alla igångsättningar???hmmmm det är jävligt konstigt tycker jag,men jag kan ju inte gå runt ochtänka på detta hela tiden då blir jag fan knäppare än jag redan är:)  jag har ju haft sammandragningar/förvärkar som heter duga och som har gjort jävligt ont,så jag vet ju att kroppen funkar men VARFÖR kommer inte förlossningen igång???? varför händer det inte??? varför?? ja det är min ständiga fråga...får jag veta svaret? ja kanske den dan förlosnningen verkligen sätter igång...men som jag ser det nu och intalar mej själv och som även min BM har sagt så är sannolikheten väldigt STOR att jag kommer att bli snittat även denna gång pga många olika faktorer och risken för komplikationer och skit.....:( men det bästa för MEJ och min innerliga önskan är ju att få slippa detta snitt:(:( men vad ska jag göra???

ja nej idag är jag verkligen deppig pga detta,jag är helt jävla slut psykiskt&fysiskt pga denna graviditet...men snart har jag ett litet hjärta hos mej och min älskade son har blivit storebror:)

puss på er

Kommentarer
Postat av: madde

tänker på dig gumman.stackare.kram <3<3<3<3

2010-06-26 @ 14:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0