v 40(39+2)

 ja nu har man gått in i v 40(39+2) och nu är det väl inte så långt kvar innan bebis vill födas hoppas jag:) men det vet man ju aldrig...hahaha...BF är ju nu på fredag så vi får väl se om jag får en bebis innan helgen eller om jag kanske rent ut sagt får en liten midsommar bebis:)<3

igår var jag och min prins ute hos min mamma....oliver åkte traktor(åkgräsklippare)helt själv med lite hjälp av "moppa" på sidan...oj vad oliver tyckte det var kul....försöker ladda upp en bild på detta här men det lyckades inte...hmmmm varför vet jag inte...försöker igen sen....ja sen mata han mommos alla höns,det tycker han är kul....och leka med hundarna...man märker att han trivs på landet,synd att vi ej kan bo eller flytta till ett hus på landet...men det kanske kommer en dag då vi kan och har möjlighet till det oxå,fasta jobb,körkort och en stadig fast ekonomi så då är det en annan sak....men som läget ser ut nu så är det bäst för oss att bo i en lgh i stan....jaja man kan ju inte få allt här i livet....


nej nu ska jag ta en stor kopp kaffe,oliver sover middag,han och pappa har varit ute i lekparken så mammsen fick sova en timme,det behövs mycket vila nu och samla krafter tills den stundande förlossningen....stefan har ju tagit ut sina sista 4 vcekor av pappa dagarna för oliver,så han går ju ej hos dagmamman nu....nu får oliver vara hemma ända tills i mitten på augusti....men då harju min tanke varit ju för olivers bästa,att han ska få vara hemma den första tiden med sitt nya syskon,lära känna den och inse/acceptera att han inte längre är ensamen/minst längre....ja det har varit min tanke....så därför tog jag/vi detta beslut...tror det blir bra för oss alla....

puss på er och ta hand om varandra:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hoppas verkligen att din förlossning går bra gumman! Jag hoppas också att du blev nöjd med designen. :)



Kram till dig! <3

2010-06-14 @ 21:21:28
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0