TRÖTT:) såååå trött

jag känner mej helt jävla slut...är så förbannat trött,skulle kunna sova hela dan,men det går ju inte,man har ju en son och ett hushåll att ta hand om....stefan har varit ute nu på fm med oliver och lekt och sprungit i skogen för att jag skulle få sova nån timme.....guuuuud vad jag behövde detta,det var så skönt....sen kom dom hem och oliver kom fram till mamma och gav mej en kram och en stor blöt puss...sen klappa han mammas mage och la sitt öra emot....kärlek säger jag......han förstår att det ligger en bebis där och det är därför mamma är trött.....min älskade prins.....
ja så jag gick då upp och tog mej en stor kopp kaffe och en smörgås,oliver fick välling och nu sover han middag....då tänkte jag passa på att sitta här vid datan och fixa för månadens räkningar och sånt skit:( ett skitgöra och skittråkigt men man måste!!!! så är livet.....imorgon torsdag ska jag till MVC för koll och se om det har hänt nåt,har det inte det så ska vi prata om inskrivning på förlossningen för igångsättning EV kejsarsnitt,det beror på vad barnmorskerna/läkarna på förlossningen tycker med igångsättningen pga att det EJ funka på den förra graviditeten/igångsättningen.....men jag hoppas ju att om det skulle bli en igångsättning denna gång oxå att den ska funka så jag kan få min drömförlossning och en vaginal förlossning..men som sagt en dag i taget,dagen är ju nära nu tills jag får hålla min bebis i famnen och få lukta på bebis,lukten från en nyfödd går ej att beskriva,den måste upplevas...LYCKA:)
          Jag har nu 3 dagar kvar till BF(beräknad förlossning) men jag tror helt klart att det kommer att bli en midsommarbebis:)::):)  den som lever får se.....hihihi
 nej nu ska man ta och slänga in tvätten i torktumlaren sen gå och ta sej en tallrik fil&flinger.....
  puss på er

Kommentarer
Postat av: madde

håller tummarna för dig gumman.vilken fin blogg du har.kram <3<3<3

2010-06-16 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0