storhandling och gröna lund planering:)

japp idag var vi till willys och ÖB i strängnäs och storhandla..fy sjutton vad skönt att ha handlat nu för 1 hel månad....på ÖB inhandlas alla hygien artiklar och allt annat inom köks och städ,leksaker till oliver(om det nu behövs HAHAHAHA)plus en massa annat smått och gott....sen tog vi en tur till karlssons där hitta jag en jätte söt solhatt till oliver,ett snyggt skärp till markus(styvsonen)plus ja inte så mycket mer faktiskt....sen var det willys och där blev det desto mer,MAT i stora lass,blöjer plus allt annat som barnen behöver,strumpor till markus och gubben plus 2 par leggings till mej och hårfärg till mej....sen en fin bad dräkt till oliver med HITTA NEMO tryck...det var som en liten dräkt med halva ben och armar..han fryser ju fruktansvärt när han badar i sjön och då tänkte ju jag att det hjälper ju lite att ha en halv täckande dräkt:) elr????ja sen en massa MAT,frukt och grönsaker...så nu har man mat en hel månad....SKÖNT som fan....men gud vad man saknar KÖRKORT!!! nu åkte vi med min svägerska nnars brukar vi åka med olivers gudmor(stefans brors dotter) men nu jobbade hon så hon kunde ej....och jag ville ha storhandlingen gjord ifall det blir BB snart eller om det nu blir snitt efter den 2a då blir ju jag borta över 1 vecka på BB och då är det skönt att veta att allt mat och sånt finns hemma:)

ja oliver sov inte på hela dagen så han somna vid 19.30 i soffan,helt slut....stackaren...hoppas han sover hela natten oxå....

jag har nu suttit och fixat med vår gröna lund semester som vi ska ha i slutet på juli:)så nu är den snart klar...stefan ska bara fixa sovplats i stockholm så vi kan vara där över en helg(sticker nog när det är malma marken här,orkar inte med denna marknad helt enklet)

nej nu ska jag lägga ner här och ta fram chipsen och ostbågarna med tortilla dippen,sen se SWEENY TODD med johnny deep på kanal 9 kl 21:) jag älskar Tim burtons filmer plus att jag älskar johnny depp:)mmmm vill se Alice i underlandet snart oxå:) MÅSTE se den......jaja får se om mina ögon vill vara vakna hela filmen oxå....hahahhhaah.....

puss på er mina kära vänner och ni som faktiskt följer min blogg och mina tankar....:)

Kommentarer
Postat av: madde

ja gumman visst är det skönt med en storhandling.det har vi oxå börjat med.men det räcker ej en helmånad.det saknas alltid 2-3 middagar men denna månad klarar vi oss.saknar dig.massvis med kramar från lilla mig o du jag tänker på dig dygnet runt.

2010-06-29 @ 07:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0