spöken? finns dom elr inte???

jag såg på discovery idag på fm och det var ett program om "spökjägare" i amerika....dessa killar var i ett gammalt hotell och jaga spöken/andar...och det kusligaste var alla dessa bildbevis,bevis i form av röster,ljus och allt annat mystiskt..... finns det andar,kan dom döda gå igen i livet efter detta??? jag TROR på ett liv efter döden,och jag tror på liv på andra planeter....men jag har inga bevis på detta och jag kan ej säga att så här är det....men min halvsyster säger sej ha kontakt med den andra sidan..hon har kontakt med både sin mamma och våran pappa från andra sidan....jag hoppas och tror på dom goda från andra sidan,sen finns det ju dom som inte är så goda från den andra sidan som vill skada dom som fortfarande lever och som själva har råkat ut för nåt illa när dom levde här på jorden....

ja vilka tankar man sitter i så här på kvällen....oliver sover i sin säng,han gick och la sej själv där,min lilla prins,min skatt,mammas älskling....kan ej beskriva vad han betyder för mej eller hur mycket jag älskar honom.....
ja sen måste vi nog avliva vår älskade katt,Troja....hon bara spyr och har börjat göra sina behov på alla andra ställen förutom i sin toalett..har ALDRIG inträffat förut...:( så jag är lessen för att jag/vi måste fatta detta beslut men jag tror det är det bästa för både henne och oss,med tanke på att det snart kommer en liten bebis.....
ja sen har jag suttit och kollat tradera ikväll,och hittat en massa grejer,men vinner nog inte allt,och jag har inte budat på allt jag har hittat heller...vet ej hur ekonomin ser ut denna månad,dom håller fortfarnade på,FK om min föräldra penning och handlägger ärendet så det är säkert inte klart innan midsommar ej heller denna månad säkert...så det blir väl SOC denna månad....skitkul....NOT men man överlever iallafall....och ALLT till bebis är inhandlat och oliver har allt,sen är det bara att betala det viktigaste räkningarna och storhandla mat...sen vänta med resten av räkningarna tills min föräldrapenning är klar och den blir utbetald....hoppas bara att stefans pappa pengar kommer innan midsommar iallafall så man kan betala lite räkningar oxå....jaja men allt ordnar sej till sist...det har det gjort hittils ju,så varför ska det inte göra  det nu för??

nej nu ska jag ta och kolla fejjan sen ta en god bok och läsa,och försöka få nån timmes sömn inatt....puss&natti natti på er därute

ps hoppas inga spöken kommer inatt...HAHHAHAHHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0