R.I.P Troja& augusti bröllop:)

R.I P TROJA:( min älskade 5 åriga Exotic katt fick avsluta sitt liv idag.....hon har ej mått så bra på sista tiden tuvärr,hon har spytt varje dag en längre tid och nu har hon börjat att fälla allt hår och göra sina behov överallt och inte i sin toalett.....man har verkligen sett att hon har mått dåligt....och då fatta jag detta beslut att hon fick avsluta sitt liv...jag är verkligen jättelessen för detta och jag ville inte mista henne,men hon led och det ska ingen behöva göra då är det bättre att jag tog detta beslut åt henne....jag kommer att sakna henne,verkligen...men jag gjorde detta val för hennes skull.....jag hoppas att du får det bra i din katt himmel,älskade troja.....:(:(:( men det är ett stort beslut att ta när ens husdjur inte längre ska finnas vid sin sida...när är det dags att släppa taget om dom??? svårt att säga/välja....men jag vet att jag har gjort rätt val...jaja men saknaden efter Troja finns där:( hoppas hon får det bra däruppe....

ja sen lite roligare saker,BRÖLLOP:):) den 28e augusti ska vi påen kompis bröllop en kompis som jag har känt sen vi var små och han har alltid kallat mej "morsan" fast det bara skiljer nåt år på oss,men jag har alltid tagit hand om honom när vi bodde i strängnäs och han hade lite problem med alkoholen....men nu är han nykter och har en dotter och dom väntar nu sitt andra gemensamma barn i februari 2011:):) så jävla glad för hans/deras skull.....älskar dej Tobbe som min egen "bror" hoppas du vet det????

ja sen den 29e augusti så står jag brudtärna åt min bästis och hennes kille som blir man&hustru efter flera års sambo skap och 2 barn.......FY FAN VAD JAG ÄR GLAD FÖR DERAS SKULL!!!!!!! detta är nåt ni vill och jag hoppas verkligen att detta blir er viktigaste dag i era liv...ja förutom era barns Robin(min gudson)och Ellas födelse förstås....jag ser verkligen fram emot denna dag då jag får vara en del i ERA liv....jag lyckoönskar er redan idag/nu...JAG ÄLSKAR DEJ ERIKA GUMMAN,du är som min själsfrände.....Jag älskar MICKE din man för att han finns där vid din sida fast ni har haft det svårt....och jag älskar era barn.....älskar ER familj......

puss på er därute......

Kommentarer
Postat av: madde

vad kul för dig.bröllop på bröllop.jadu tobbe har tur han.jag är glad för hans skull oxå.R.I.P TROJA du har gjort rätt gumman.tänker på dig.kram madde

2010-06-21 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0