Oliver

Ville
ha dig redan innan jag visste att du var på väg. Älskade Dig redan
innan du var född. Älskade dig ännu mer när jag såg Dig. Såg ditt
ansikte och blev förälskad. Jag skulle ge mitt liv för din skull. Barnen
är livets under! om du har barn som du älskar över allt
......annat i livet ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥var rädd om dom,dom är ALLT....

denna lilla varelse på bilden är min SKATT,min PRINS:):) Oliver föddes den 10 januari 08....han är min älskade son min älskade prins....vad vore mitt liv utan dej...och snart blir du storebror till en liten Tindra....tindra beräknas födas den 18e juni:)
Tänk vad tiden går fort,Oliver har redan blivit 2,5 år....vart har den tiden tagit vägen????
ja min blogg kommer handla mycket om mitt liv som mamma,för jag tycker BARNEN är mitt allt,mitt viktigaste i livet,ni som har följt min gamla blogg vet vad jag menar:) och jag kommer nog att blogga mycket om Olivers första 2 år i livet oxå,hans förlossnings berättelse,hans första steg osv....hur han har formats till den han är idag.....men just nu så tänker jag fokusera på min nya kommande förlossning som närmar sej med storm steg.....men det tar vi en annan dag nu ska jag ta och gå och dusha mej själv sen försöka få sej en god natts sömn....hoppas jag iallafall:)min mage v 39(38+6 fulla) nu är det nära så nära:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0