ny blogg-nytt liv

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1810239/mammasevigakarlek?claim=w7t9tdjvyc9">Följ min blogg med bloglovin</a>


ja nu har jag skapat en ny blogg:) detta beror på att jag har lessnat på min gamla pga strul och att jag vill göra nåt nytt helt enkelt...
och jag hoppas att ni kommer att tycka om min nya blogg..detta är ju min egna dagbok,mina egna tankar om livet,familjen och det som är viktigt i MITT liv....och då framför allt kommer det att handla om mina barn,mina hjärtan....plus min vardag,med pluggande,jobbande,bebis och allt annat...
min gamla blogg finns naturligtvis kvar där ni kan gå tillbaka och läsa och titta på bilder:)
men nu är en ny dag-ny blogg och nya möjligheter.....jag hoppas ni kommer att följa bloggen och min vardag...

kram så länge

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefin blogg du har gumman.

2010-06-10 @ 14:39:26
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0