midsommar afton

GLAD MIDSOMMAR!!!! ja då var det midsommar afton idag.....jag har hat en helvetes natt med sammandragningar och förvärkar och jagtrodde banne mej att jag skulle få åka in till förlossningen:) men jag somna efter 3 nån gång inatt och imorse vakna jag av min son som klappa mamma på kinden.... och då hade jag fruktansvärt ONT i underlivet men inga sammandragningar elr nåt.....så jag klev upp drack kaffe och åt frulle med älsklings sonen och sen åkte styvsonen hem till sin mamma över helgen.och jag och stefan och oliver gick och handla lite sen och oliver fick leka i lekparken...sen varjag helt slut så vi gick hem....oliver somna i soffan och var helt slut efter lekstunden.....nu sitter jag här och har tråkigt,har dammsugit av golven och tvättat 2 maskiner med tvätt....så nu väntar jag på lite kvälls mat och gotti gott,sen hoppas på att jag får sova i natt....

hoppas ni har haft och får en trevlig midsommar helg:) puss&kram

Kommentarer
Postat av: madde

stackare.men snart har du ditt lilla <3 i famnen.kram madde <3<3<3<3

2010-06-25 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0