kräks......





ja fy fan vad jag mår illa...jag vill kräkas hela tiden men det kommer inte upp något......jag har nu mått jävligt illa i flera veckors tid,det kommer och går.....har pratat med min BM och hon säger att det kan bero på mitt jävligt låga blodtryck plus att jag börjar nu närma mej förlossningen.....just idag,just NU mår jag skit illa och har ett enormt tryck i underlivet det känns som om hela huvudet är på väg ut.......men det har jag nu oxå känt dom senaste 2 veckorna....och det beror ju på att bebisens huvud ligger såååååå långt ner i kanalen som det går.....nu är det bara att vänta på att kroppen ska ge signalerna oxå att det är dags för att föda....

jaja jag var skit sugen på sill&potatis idag så jag handla det,men när jag väl börja att äta så var det skita äckligt och jag börja att må illa direkt,så det var ju bara att sluta äta och drack en massa vatten istället.....detta är skitjobbigt alltså.....illa måendet...men det går över när bebis är född hoppas jag:)
idag går jag in i v 41.....1 dag efter BF..... lattjo....nooooooooppppppp.
oliver är nybadad och leker nu med sin tågbana,,,,snart väntar nattningen och jag ska ta mej en snabb dusch och vänta på att stefan&styvsonen kommer hem från sin fiske tur med grannen...sen är det sovdags,ska försöka få mej några timmars sömn,det blir ej så mycket sömn pga magen,ni som har varit gravida vet vad jag menar:) sen är det bara att hoppas att bebis vill komma snart.....

kram på er därute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0