kan inte sova!!!!grrrrrr

min mage idag v41(40+4)4 dagar efter BF:( JAG BLIR GALEN....jag kan inte SOVA......jag hade en son som vägra,TOTAL VÄGRA att somna ikväll....han somna helt utmattad strax efter 22 ikväll.....då hade han skrikit och varit totalt omöjlig(värsta trotsen) sen över 1 timme tillbaks.....och jag är helt jävla slut kroppsligen och mentalt...men jag var själv hemma så jag var tvungen att ta hand om oliver..stefan var och fiska med grannen och ja då är man tvungen att ta hand om sin älskade trots unge själv:) men men det får man ta och acceptera,inget att göra åt,trots att man själv är trött och helt slut så måste man ta hand om detta oxå....THATS IT!! men han somna och då trodde ju jag att jag skulle sova,,,,,men icke sa nicke det går inte....jag kan bara inte somna.....hur mycket jag än vill så går det inte....magen är i vägen,det gör såååå ont att vända läge,det gör skit ont i bäckenet och överallt....krampar i vaderna och svullna fötter har man....nej fy faaaaan säger jag....nu är jag riktigt jävla trött på att vara gravid....men som sagt jag har nu inte många dagar kvar tills bebis är här.....  innan onsdag nästa vecka har jag bebis hos mej....det är ett som är säkert...sen om bebis föddes den vaginala vägen eller kom med snitt det visar sej...men jag kan nästan GARANTERA att det blir ett snitt på måndag eller tisdag:):)ÅHHHHH gud vad jag längtar....
ja så här sitter man och kl är snart 23.30 och jag är trött,sååå trött....så jagfår gå och läsa mej trött helt enkelt....jag måste få nån timmes sömn ialla fall så man orkar med morgon dagen och med sin morgon pigga son(oavsett när han somnar på kvällen så vaknar han mellan 5.30-7 varje morgon,har jag tur kan han somna om med vällings flaskan:))    

                               natti natti

Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman det är inte lätt vissa nätter.kram tänker på dig kram madde <3<3<3

2010-06-23 @ 06:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0