bröllop och SKIT....

ja man blir ju helt vansinnig.....visst är man glad åt vår kronprinsessa och hennes daniel,och deras stora dag i livet....men VARFÖR i hela friden dess uppståndelse,hela dagen på tvn visar dom detta jävla bröllop!!!!! jag blir tokig....jag är emot monarkin och tycker inte om vårt kunga hus.....och det jag inte kan fatta är VARFÖR vi SKATTEBETALARE ska betala deras bröllop för???? har inte kunga huset pengar så det räcker??? är det inte kungens skyldighet att betala för sin dotters bröllop???? varför ska vi hederligt arbetande människor betala för deras bröllop för???? skänk pengarna till våra HEMLÖSA istället så dom får ett drägligt liv.....jag skänker pengar emellanåt till stadsmissionen,det tycker jag är RÄTT och mer nyttigt än att bekosta ett jävla bröllop som kunga huset kan bekosta själva.....det är MIN egna ÅSIKT!!!!

men men jag önskar kronprinsessan&daniel ett långt och lyckligt liv ändå....dom är värda varandra och att få gifta sej...det jag är EMOT är att VI skattebetalare ska bekosta deras bröllop,det tycker jag är FEL......


nej nu ska jag ta och sortera tvätten&ta mej en kopp kaffe....oliver sover middag...och än har ingen bebis tittat ut:(
                puss på er därute och njut av vädret och av varandra......

Kommentarer
Postat av: Tess

Bebisen kommer när du minst anar det gumman. Jag är i alla fall glad att du har det bra och att du mår bra. Själv mår jag skit pga en sak jag fick veta idag. :(

2010-06-19 @ 13:56:59
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0