2 JULI...GRRRRRRRRR

faaaan vad besviken och lessen jag blev idag.....var på sista MVC kollen idagpå morgonen..jag hade hoppats på ett mirakel att det hade hänt nåt,men tuvärr inte:(så nu har jag fått tid till förlossningen den 2 JULI!!!!!! hallå 2 juli....då har jag gått 42 hela veckor går in i v 43.......och då ska läkarna ta ställning för om det är värt att prova en igångsättning med GEL...... eller ev kanske med dropp,men det är inte så troligt pga att jag är snittad sen tidigare....så jag har bestämt mej att om inte bebis föds innan 2 juli så ska jag be läkaren på förlossningen om att få ett kejsarsnitt igen....jag orkar inte gå kanske 3-4 dagar med dropp eller annat för att förlossningen ska starta,då vill jag hellre ha ett snitt...för nu är jag TRÖTT,RIKTIGT jävla trött både psykiskt och kroppsligt.....

så idag känner jag mej nere,jag hade trott påen tid till förlossningen efter midsommar och en bebis innan onsdag....men tuvärr inte om inte miraklet inträffar att förlossnningen startar självt...så det är bara att ha mycket sex,springa upp och ner i trapperna här och ut och gå så mycket som möjligt sen vila mellan varven så kanske,kanske förlossningen kan starta.....HOPPAS!!!!!!!!!!!! jag vill såååååå gärna föda vaginalt och få en naturlig förlossning utan en massa annat konstigt....men som sagt var.det kan ju inte jag bestämma över....
nej nu ska jag och stefan ta vår underbara son,oliver och gå ner till badstranden så han får bada och käka lite glass.....

ni får ha det så jättebra nu.....puss på er

Kommentarer
Postat av: madde

uuu är det inte kallt nu i sjön??jag håller tummarna gumman.kram <3<3<3<3<3

2010-06-24 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0