värmeslag????

nu är jag riktigt trött på denna värme!!!jag hatar sommaren,jag hatar värmen i övrigt,och nu är det ju fan ännu värre.....det är rent ut sagt OLIDLIGT!!! jag vill ej gå ut men jag måste för olivers skull,så han får komma ut till lekparken och få lite frisk luft..han älskar ju att vara ute och leka.....men det är jobbigt för honom oxå i denna värme,han svettas kopiöst mycket,håret är helt genomblött på stackaren,ni ska se när han har sovit middag hur hanser ut:( helt genom blöt....han brukar spruta sej själv med vatten med sina vatten pistoler:) det svalkar säkert.....jag hitta vattenducsh/fläkt åt han oxå....den tyckte han var rolig....(bilden)och för Tindra så är jag skiträdd för att hon ska få värmeslag.....men jag har solparasoll på vagnen och allt men på dom små så kan det gå så fort...man vill helst inte ha dom ute i denna värme,men som sagt var man måste ut när man har barn...så är det...var ute i lekparken redan 9.30 imorse då det var svalt och skönt....
ja den 23e åker vi till stockholm,gröna lund,om det inte är denna värme,då åker jag absolut inte dit då får resan vänta nån vecka tills det blir svalare..åker inte med Tindra dit upp i värmen...kan hända såå mycket....
kram kram så hörs vi

Kommentarer
Postat av: madde

förstår dig gumman.kram <3

2010-07-14 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0