till en vän

detta skriver jag till min syster son....du och min bror heter likadant,det är verkligen komiskt:):) min syster är min halvsyster,dvs min pappa har 2 barn sen tidigare.....och johan är min största halvsyrrans son.....jaja men johan och min bror johan lekte ofta när dom var små...och min syster son kalla vi alltid "lill johan"för han var så liten.....men gud du växte till dej:):) och blev en stoooooor fin kille.......men alla vägar i ditt liv gick inte som på räls utan ibland gick det även lite krokigt och du prova lite fel spår om man kan säga så.....men trots allt så är du fortfarande den johan som jag kände som liten.....nu är du 27 år.....och jag hoppas verkligen att du tar tag i ditt liv och att du ej sörjer tjejen som stack ifrån dej...det finns tusen tjejer därute som väntar på en kille som just dej......det är tragiskt att du tog en väg i livet som kanske förstör mer än den gör nytta:( men du ska veta att din mostrar finns för dej oavsett vad som händer......även om vi kanske inte träffas eller hörs så ofta så är dörren alltid öppen.....


ja nej vad har hänt mer då.......jag har varit lite förkyld i denna värme!!!!!! det är ingen höjdare kan jag säga....idag ligger ollie sjuk,har feber och snorig.....Tindra är frisk än så länge..tack och lov......jag ringde sjukvårdsrådgivningen igår ang tindra för hon var kokhet!!!! trots att hon bara låg i blöja på sin lekmatta på golvet.....och dom bad oss att undvika att vara ute mellan kl 11-15 på dan pga att värmen är som starkast då.....detta gäller då spädbarn.....och ska man vara ute så ska man tänka på att hela tiden vara i skuggan!!! och se till så att dom får vätska i sej.....men att dom är varma är inget ovanligt nu när det är såå himla varmt ute....så länge dom får i sej vätska som i mitt fall då ammning,och inte blir uttorkade och slöa så är det ingen fara.....
men man blir ju orolig ialla fall....
idag var vi till BVC med Tindra och vägde och mätte henne....allt såg bra ut hon går upp i vikt och har växt 3 cm sen hon kom hem från BB:)mätte och vägde oliver samtidigt......
fick ett sorts the jag ska dricka varje dag för att stimulera så att jag får mer mjölk i brösten så jag kan fortsätta amma så länge som möjligt.....visste inte att det fanns sånt...så det ska jag fixa ordning nu när barnen sover...stefan och bonus barnen är nere vid badet.......

nepp nu ska jag ta och kila iväg och ta mej en kopp kaffe,göra i ordning theet,sen ta disken....ta en alvedon för att ta bort huvudvärken.....är feberfri idag iallafall....hade feber igår och mådde skit.....men känns lite bättre idag men då blir ollie sjuk istället....:(:(jaja sånt är livet....

puss på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0