olivers rum:)

ja ÄNTLIGEN har min prins fått sitt egna rum...åhh gud vad glad han blev:) men shit vard grejer han hade allt fick inte plats i hans rum..hahahmne bra vart det:) han fick nya cars gardiner,matta,sacco säck och en väggklocka i cars...jag har även beställt ett påslakan set i cars och en dörrskylt i cars:) så det blir sååååå fint så...sen kom mormor med jättefina cars foppa toffler till ollie från malma marken som har varit här i helgen...dom tofflerna springer ollie i härinne:) han blev jätteglad min älskling...
så inatt ska vi se om oliver vill sova i sitt egna rum helt själv...jag pallar inte att han sover jämte mej längre tuvärr men sant...han är stoooor nu och brer ut sej över hela sängen och sparkar och hars ej på mej hela tiden plus att hans sömn blir störd av tindra som ska matas på natten....så jag vill för både hans skull och för min skull att han kan sova själv..men vi får se man får inte ge upp helt enkelt....det är helt enkelt bara ge det tid och köra med 5 minuters metoden....
han är jätteduktig på att säga till om pottan och när han ska på toan:) så det kämpar vi med varje dag här hemma.....
sen blir nästa steg det absolut värsta NAPPEN!!!!!!!!!!!! men som sagt en sak i taget...

japp det blev en snabbis här innan nattningen av oliver...han vill inte sova ännu.....
men ska gå in med han i sin säng och läsa nattsaga(cars,konstigt va???)

natti natti..puss puss


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!

Nyfiken som man är: var köpte du cars-dörrskylten?

Tack! :)

2010-09-04 @ 11:37:33
Postat av: jessica

jag köpte den via tradera faktiskt...

2010-09-04 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0