kväller igen då:)

ja kväller igen då...gud vad dagarna går fort helt plötsligt...konstigt.....åhhhhh det har regnat idag och regnar fortfarande:) såååååå himla skönt..har suttit på balkongen nu ikväll med en kopp kaffe det var så svalt och skönt....verkligen underbart....ja nu sitter man här,stefan är och fiskar med grannen,oliver somna kl 8 i soffan....och Tindra somna nu i baby sittern....så nu ska jag ta och lägga barnen i sina sängar och gå och ta mej en dusch...sen ta och lägga mej och glo påtv eller läsa en god bok....inatt blev det inte mycket sömn:(Tindra somna inte förns 3.40......vet ej varför,tror att hon hade magknip,hon skrek inte eller något sånt men hon var vaken och gnydde hela tiden....så jag ska köpa miniform droppar åt henne.....för natten före så blev det bara 2 timmars sömn pga att båda barnen var febriga och snoriga så då kunde dom inte sova pga febern....:(stackars små älsklingar....så jag hoppas på mer sömn inatt för jag är rejält trött....men så är det att vara förälder sömnen är och blir inte den bästa....men det får man ta helt enkelt!!!!

var på loppis idag oxå....oliver hitta en massa leksaker han ville ha,han hitta en jättekul sak som han skulle slå bävrar i huvet med en hammare....hahahah den var lattjo och faktiskt var det en lärosak oxå samtidigt och det tycker jag är bra:)
sen var det en stund i lekparken som vanligt....sen fick han sitt lördagsgodis att mysa på när vi kom hem:) sen har det varit en helt underbar dag faktiskt.....
puss på er därute nu ska jag lägga barnen i sina sängar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0