jahaja

ja jag vet inte vad jag ska ha för rubrik.....har hjärnsläpp totalt....men det kanske är så....imorgon lördag är det 1 vecka sen vår lilla Tindra föddes:) det är helt underbart att få vara 2 barnsmamma...det går faktiskt inte att beskriva i ord....det måste upplevas....men Tindra mår alldeles utmärkt och Oliver är såååååååå himla snäll och  gosig mot sin lilla syster så man blir tårögd ibland....ingen svartsjuka där inte....inte på långa vägar...men visst det kan säkert komma senare...men han är verkligen glad och stolt över sin "tinna" som han säger"min tinna"....visst är det gulligt....ÅHHHHH VAD JAG ÄLSKAR MINA 2 SMÅ HJÄRTAN!!! ja och jag eller rättare sagt kroppen läker otroligt fort denna gång..fick ju åka hem efter 3 dagar efter snittet.....när jag snittades med oliver så låg  jag över 1 vecka på BB....men kroppen återhämtar sej snabbare denna gång tydligen och det är ju skönt....
ja nej men allt funkar kanon här hemma och jag stormtrivs som mamma,det är det absolut viktigaste i mitt liv att vara mamma.....

barnen sover och gubben kollar på discovery då tänkte jag sitta här ett tag innan det är dags för mej att lägga mej,för snart är det dags för mej att gå upp igen och amma lilla tindra....:)

så ha det gott nu mina vänner...pussar&kramar från lilla mej

Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman jag längtar till att bli 2 barns mamma jag med.kramar

2010-07-09 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0