ingen GRÖNAN för min del:)

det var ju meningen att hela familjen skulle åka till gröna lund imorgon.....men det blir det ej....stefan och markus åker ensamma...jag stannar hemma med oliver&tindra...detta beror på både ekonomiska skäl plus att jag känner att jag ej orkar att åka dit....jag får ÅNGEST av bara tanken på att vara där...så därför har jag/vi tagit detta beslut....kan nog vara kul för markus att bara få umgås med pappa oxå och få träffa sin kusin peter där dom ska få sova över tills på tisdag....
så ser det ut....
oliver fick en allergisk reaktion i förrgår och fick nässel utslag på bröstet,men som tur var så har jag medicin hemma så det blev ej allvarligt och det gick över.....men inatt så blev han jättedålig i magen och blev alldeles röd i rumpan,han bara SKREK rakt ut...sen hela morgonen så skrek han av smärta och gick/sprang runt på tårna och tog sej för rumpan,han hade sååååå ont och det brände säkert i tarmen på han stackaren:(:( det kommer säkert av den jävla kritan som han fick allergisk reaktion på oxå,därav smärtan i rumpan.....så barnkritor och skit verkar inte vara så barnvänliga som det står på förpackningen....jaja inte vet jag men jag tror iallafall att detta beror på dessa kriter....men inte vet jag..nu sover han iallafall..och jag hoppas att han mår bättre snart min älskade lilla oliver.....mammas pojke:)

tindra sitter och sover i sin babysitter och jag ska göra ordning det sista på datorn nu...sen fixa ordning tvätten och packa väskan för mina killar imorgon:)

puss&kram på er därute


Kommentarer
Postat av: mamma o mormor

Jag tycker du gör helt rätt som stannar hemma med de små. Oliver är för liten för allt som finns på grönan, det blir bara jobbigt med allt folk o skrik på dom som åker karusell.

2010-07-26 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0