HM och annat:)

ja nu sitter man här igen med en stor kopp kaffe och lyssnar på KENT varvat med den helt underbara THÅSTRÖM.....oliver är med mormor idag på parken zoo:) en hel dag med alla djuren och karusell åk.....jag ska bara myyyyysa med Tindra...men jag är ju såååå himla TRÖTT!!! det beror just nu på att Tindras natt matning är jobbig....hon får ju ersättning och sen får hon snutta på bröstet så mycket hon vill med tanke på att jag har ju mjölk men inte tillräckligt:( jaja men Tindra har jättesvårt att somna om efter natt matningen:) hon brukar vakna mellan 1-3 och vill ha mat....sen kan det ta upp mot 3 timmar innan hon somnar om igen:( när hon väl har somnat så sover hon nån timme igen sen vid 6-7 vaknar hon igen och vill ha mat....då vaknar även min lilla oliver som ligger bredvid mej i sängen och sover...gissa om jag är TRÖTT!!!! men det är bara att gå upp iallafall....han vill ju inte sova i sin säng....men ska fan jobba på det när han får eget rum ....ska fixa detta nästa helg hade jag tänkt har bett om hjälp från barnens kusin/tillika olivers&tindras gudmor.....vad vore vi utan lilla jane??? det kanske går bättre för oliver att sova själv när han får ett egt rum där han känner att det är HANS rum,sitt alldeles egna rum....med alla sina leksaker och sina egna prylar där.....ska hitta en liten tv+dvd spelare åt honom oxå,så han kan mysa med lite film och barnprogram om han vill oxå...han är ju inte så intresserad av att sitta och titta på tv om det inte är bilar och sånt.....men visst kan han titta på barnprogram men han har inte ro att sitta still....jaja mend et blir bättremed det han är ju bara 2,5 år ju:)
på fredag kommer det en tjej hit med CARS saccosäck,matta och gardiner:) som oliver ska ha på sitt rum....nu letar jag efter en taklampa plus en nattlampa i CARS oxå:)
ja min prins älskar ju denna blixten mcqueen...hihihi...och självklartska hanfå det på sitt rum oxå....så mycket som det går...men som sagt var lilla Tindra ska ju in i det rummet oxå sen när hon blir lite större så det får ju inte bli för MYCKET CARS....det måste ju få plats lite hello kitty oxo,till min lilla prinsessa:)

sitter just nu och kollar runt på HM online shop och har hittat en sån frän jacka till oliver:) se bild.....visst är den frän????den ska jag nog banne mej införskaffa nu till höst,plus lite annat smått och gott till honom plus Tindra.....jag får ju mängder med kläder till barnen men det är alltid kul med lite nytt oxå....:) kanske kan hitta nåt till mej och stefan oxå om man har tur,vi skulle verkligen behöva förnya våra garderober...HAHAHA ser ut som jag vet inte vad...men som sagt var sen man fick barn så går dom FÖRE allt annat...man prioriterar helt enkelt på ett annat vis....man ser pengarna på ett annat sätt,än när man levde själv.....nu vill man bara ha ett JOBB så man får bra ekonomi,för barnens framtid...det är A&O att ha ett jobb....ja ni fattar dom flesta vet vad jag tycker ang detta....så det tänker jag inte tjata om just nu....

ha det bra därute allesammans:)
puss&kramiz

UPPDATERING!! JIPPIE fick just ett samtal från den underbara jane:) hon+nettan och min svägerska kommer över idag och hjälper mej så oliver får sitt egna rum!!!!! gud vad roligt.....då kommer oliver få en jätteöverraskning när han kommer hem ikväll:):) gud vad roligt..Tänk er hans min när han får se sina egna saker,sin egna säng i ett eget rum:) ojojoj.....detta ska bli jätteroligt......:)



Kommentarer
Postat av: sandra

Oh vad kul =) nattmatning känner jag igen. wille vaknade minst tre ggr per natt fram tills dess att han var 1,5år gammal. så ja, :) det kan ta tid. men hur lång tid är det egentligen, 1,5år av hela barnets liv. det kan man fan stå ut. nu sover han då fulla nätter och vaknar gärna så sent som möjligt på morgonen. en riktig sjusovare :) hihi.

2010-07-30 @ 21:45:49
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0