amning&cars

ja vad ska jag börja....AMMNING!!!! jag har fått problem redan(presis som jag hade med oliver:( ) jag blir så lessen över detta...jag har inte tillräckligt med mjölk helt enkelt,inte tillräckligt med näring i mjölken så Tindra är hungrig och skriker och skriker....så jag varvar nu med flaska(ersättning)så jag ammar henne först sen ger jag ersättning direkt efter,och då blir hon mätt....detta är absolut inte roligt....men jag är glad att det finns ersättning,men jag vill ju så gärna helamma,men det funkar inte hur mycket jag än vill/försöker....så det får bli på detta vis,amma+ge ersättning....det viktigaste är ju att hon blir mätt och går upp i vikt:) och det gör hon....

ja sen har vi ju detta med CARS:):) nu ÄNTLIGEN ska oliver få eget rum,ska börja nu i veckan med att börja röja och flytta och ändra rum...har även fått tag på cars sacco säck,gardiner och en matta till golvet i cars....tjejen kommer med detta under nästa helg då det är malmamarken här....billigt blev det oxå för allt detta...så nu fattas det en taklampa plus lite annat i carsmen det får man ta lite i taget,nån enstaka grej varje månad.....så det blir jätte bra detta:):) då får ju oliver ett eget rum där han kan ha alla sina leksaker och göra vad han vill där.....ska köpa bokstäver och sättapå hans dörr oxå...undrar jag om det finns i cars motiv ellernåt oxå???hmmm måste kolla via nätet eller ta mej en tur till etuna...jaja en sak i taget....
ska bli himla kul att få göra detta iallafall:)
idag har vi varit ute i lekparken,jag har tecknat barnförsäkring/olycksfalls försäkring och varit till banken och öppnat ett spar konto till Tindra(som hon får tillgång till när hon är 18) detta har även oliver....detta tycker jag är oerhört viktigt när man har barn....både en bra heltäckande försäkring+spar konto.....har man inte råd så får man faktiskt prioritera,barnen är det viktigaste vi har,inget kan vara viktigare än detta....KOSTA VAD DET KOSTA VILL!!!!

på fredag bär det av till stockholm,och gröna lund:) ska bli kul men samtidigt kommer det bli jobbigt....men men man måste ju göra nåt kul för bonussonen och oliver kommer säkert tycka barnkarusellerna är roliga och alla stånd där man kan vinna saker och skjuta bollar och sånt på saker för att vinna en stooor nalle elr nåt annat kul:)
så det blir stefan som får ta ansvaret för karusell åkandet med barnen,jag vägrar åka karuseller...jag rent ut sagt HATAR sånt......sen har jag faktiskt Tindra att ta hand om....det sägs bli regn på fredag,men skit samma,bättre det än denna värme som har varit då hade jag inte åkt dit.....

nej nu får ni ha det så bra:) KRAM&PUSS

Kommentarer
Postat av: madde

tänker på dig gumman kram madde

2010-07-19 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0