underbar människa!

ja som ni alla vet eller ja kanske inte alla,men så älskar jag tatueringar och har en hel massa själv..och har ALLTID älskat tattoos och tatuerare och allt som har med tatueringar och kropps konst att göra..sen för nåt år sedan så kom en ny tatuerare in i mitt liv:)KAT VON D!!!denna underbara tjej ifårn LA...har sett alla hennes tatuerings program på tv och jag har bara 1 sak att säga,vilken tatueringar!!vilken talang hon har för detta..helt underbart att se...och nu imorse såg jag henne på tv,hon är i sverige för att lansera sin nya bok....och då ringer en kompis till mej och säger såg du vem som var med på nyheterna imorse.japp jag såg det sa jag....sen prata om vi om ditt och datt..sen efter ca 3 timmar så fick jag ett mess från henne där det står,"din julklapp kommer efter jul,gissa vad?3 böcker av kat von d!".puss
gissa om jag blev glad och förvånad!!!! tack snälla du min vän....du är en vän som förstår min kärlek till tatuerings konsten och kat von D du:):) jag har alltid velat ha ängla vingar på ryggen.en dag kanske jag kan göra detta...det kostar en del,så det får vänta tills jag har råd att göra den isåna fall...ängla vingarna ska sitta emellan dom tatueringarna jag redan har mellan skuldrerna och i ryggslutet..mina absoluta käraste och betydelse fulla tatueringar jag har är mina BARNS namn+födelsedatum...men visst har alla andra 30 st oxå en betydelse för mej och en innebörd,absolut!!!jag sa att Tindra tatueringen var den sista tattoosen för mej....nja det är det nog inte,med tanke på att dessa änglavingar har jag velat haft sen 15 års åldern ungefär....jaja men men en dag då kanske jag blir en ängel...HAHAHA....
 


 BARBAPAPA!! hatar dessa äckliga jävla figurer..usch!! jag har mardrömmar från när jag var liten av dessa jag tyckte dom var LÄSKIGA när jag var liten....och det sitter i än idag kan jag lova..ingen ting av barbapapa kommer in i mitt hem,INGENTING!!!!!! bara så ni vet..dom är ÄCKLIGA!!!! hahaha tänk vad barndomen speglar av sej när man blir vuxen:)


Kommentarer
Postat av: linda

dom är ju söta...

2010-12-02 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0