sjukstuga

japp here we come sjukstugan är här...jag har halsfluus plus början till halsböld.plus en hög sänka som tyder på infektion i kroppen...ska äta pencillin veckan ut...
oliver är förkyld och mår inge bra alls..tindra är jättedålig i magen,vet ej dock om det är magsjuka ellr om det kan bero på att hon har börjat med 6 månaders havre välling....hon spyr ej men det är bara som vatten där bak:( och hon vägrar äta oxå,så hon mår ej bra stackars mina små....
stefan fick ledigt idag,chefen ringde 7 imorse och sa att alla fick vara hemma denna vecka innan jul...så det var ju skönt med tanke på att jag fick tid hos läkaren och barnen ligger sjuka..så stefen fick springa upp och handla lite innan jag sprang till läkaren...så nu sover båda barnen..dom sover jättemycket nu när dom är sjuka,så man märker att dom ej mår bra...
FY FAAAAAAN lagom till jul och allt....det är ju som man kan spy för mindre..men det är ju lixom inget man kan göra något åt.man kan ej styra över detta tuvärr..läget är som det är,det är bara att acceptera läget..trots att det är fruktansvärt skittråkigt...så det blir väl att ligga i karantän nu i 4 dagar och HOPPAS HOPPAS att vi är friska tills julafton...men man ska väl inte tro för mycket,men jag HOPPAS verkligen det...för barnens skull om inte annat...
men men jag måste ut senare ikväll och posta paket som ska iväg sen måste jag posta alla julkort plus inbjudningskorten till kalas+dopet...detta MÅSTE jag göra idag annars hinner dom väl inte fram till julafton....
nepp ha det gott nu så hörs vi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0