rubrik??

Clownen skrattar clownen ler, clownen gråter när ingen ser..

ja visst är det sant,så sant så....
sen vill jag säga ett STORT GRATTIS TILL MADDE OCH JOCKE!!! som fick en Fanny i lördags!!!!!!! 4070 G och var 50,5 CM lång:) så nu har Isabella blivit storasyster...
ja sen har jag börjat insett att oliver faktiskt har krupp och inte så lite heller:( så jag har fått en massa tips och vissa funkar...så jag har legat med balkong dörren på glänt för att det ska bli svalt och frisk luft ska komma in och oliver har fått sova nu 2 dar på raken..skönt...visst det blir kallt men man har ju pyjamas och täcken...allt går så länge oliver får sova utan denna jävla hosta!!!!
på fredag ska han in och ta allergi test..hoppas att det inte visar nåt..men bättre att vara förberedd på ett negativt svar ändå...elr hur??
imorgon ska oliver vara pepparkaks gubbe på dagis,då har dom lucia tåg....ska bli så mysigt att kolla på barnen..får se om ollie vill sjunga oxå???
ja 3e advent har bara rusat förbi,nu är det bara 11 dagar kvar till julafton..fy fan jag längtar bara att julen ska vara över och vi kan återgå till det normala igen...visst är det mysigt med julen,det är inte det,utan det är alla måsten och alla krav som ställs under julen som är problemet och som orsakar mej så jävla ångest!!!
men men julen kommer varje år,så det är lika bra att inse fakta,man kommer inte undan....

sen vill jag tacka JOHANNA S!! tack för att du fixa en sån fin sido panel åt mej:)du är en fin ängel.....

nej nu ska jag göra annat som man måste göra som mamma,och det är mycket!!!HAHAHA....
ha det gottsandra hoppas allt gick bra idag med proverna????tänker på dej ska du veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0