ONT I HALSEN!!!!!!!!!

FY FAN !!!!!!jag har nu haft ont i halsen i snart 3 dagar och känt mej inte så pigg,ont i huvet och näsan rinner från och till.....men inget har brutit ut ordentligt än:(men jag känner mej ABSOLUT inte pigg.inte för fem öre:(
jag vet ju att varje vinter så får jag några omgångar av halsfluss så det är säkert det som är på gång....får se hur det blir under helgen..kanske måste uppsöka doktorn på måndag om det inte har blivit bättre....fy fan lagom att bli sjuk till jul oxå..det är ju jävligt bra tajmat kroppen,mycket bra...NOT!!!!!!!!!!
men man rår ej för när dessa sjukdomar slår till...sen har man ju små barn som har varit sjuka och har smittor med sej hem från dagis osv...så vad gör man...
ja imorgon så ska jag in med oliver till barnkliniken för allergi tester,så får vi se vad dom visar och vad läkaren säger...hoppas bara att man inte har insjuknat helt tills imorgon:(men då får man följa med ändå,för han måste undersökas...så är det bara..
imorse skulle jag ha tagit bussen in till flen med barnen för att träffa johanna och hämta lite kläder som jag har köpt till tindra.men pga ovädret och mitt mående så sket vi i detta...inge kul att dra vagnen+ståbräda i detta väder när dom inte har plogat eller nåt..nej nej så vi får ta det en annan dag helt enkelt...så det får bli en inne dag för oss idag med pyssel och en massa annat skoj...och lilla mamma får vila:) ehhh trodde ni det själva?? nej nej jag är sjuk men måste ändå få hemmet att rulla på...har faktiskt fått stefan att diska och dammsuga nu i 4 dagar..pga att han ser att jag inte är riktigt frisk,är trött hela tiden mer än vanligt,kan sitta i soffan och somna!!!! och jag har ingen ork till nåt....så visst fan känner jag att det är nåt i kroppen som är på g....och det är många som börjar insjukna nu i influensa här i byn....och jag har varit i kontakt med några som ligger sjuka nu..så jag är skit orolig just nu att det är det som är på gång för mej:(:(
men emn en dag i taget och inget planerande för då skiter sej allt och man blir bara lessen och besviken.bäst att ta dagen som den kommer..elr vad säger ni??
ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0