mmmm kul kul

ja nu har jag stått och strykt en massa kläder som ska postas i helgen:)får faktiskt en hel del barnkläder efter oliver sålt på tradera:)så himla kul att dom kommer till nån nytta för någon annan:)och roligt för mej,att jag får in lite pengar på mitt konto oxå...jippie,jippie...så detta kommer jag faktiskt att fortsätta med att sälja på tradera,istället för att det är bara jag som köper på tradera.nu vänder vi på kakan,jag säljer!!!!
kan det bli bättre just nu?? och min prins har fått sova hela natten utan att hosta! bara det känns helt underbart! och ögonen är oxå mycket bättre.så nu kanske äntligen pencillinet har börjat verka!!! hans sista kur pencillin är just idag...hoppas,hoppas att han blir helt frisk snart.
jag gjorde oxå som min mamma sa igår jag ställde undan allt foder från chillorna i en påse på balkongen,för att underlätta för oliver om det nu skulle vara allergi...då blir det ju inte lika mycket hö sporeroch sånt som flyger omkring..så nu får vi se om man ser nån skillnad på oliver.hoppas verkligen att han inte är allergisk,men har beslutat mej för att göra ett nytt prick test på honom för att utesluta saker och ting och jag som mamma kan känna mej lugn...
annars är det ett riktigt snöväder ute och imorgon kommer jag att gå ut en sväng med oliver om han fortfarande är bättre...han måste få komma UT han blir galen av att sitta inne...och han blir som en annan unge alltså..bråkig,trotsig som jag vet inte vad.ja han får damp anfall av att vara inne för länge:) så imorgon ska vi ut och åka pulka....det har mamma bestämt..
Tindras 3e tand har nu börjat ploppa upp:)så nu jädrans är det inte roligt i hennes mun kan jag lova...

på måndag ska jag ta henne till bvc och väga och mäta henne.kan garantera att tösen väger över 9 kilo nu:):) mycket valkar har det blivit här och där på min tjej:):)
haha ja nästan som på denna bild:):) nej inte riktigt så ännu iallafall:)haha...
nej nu får ni ha det så bra mina vänner....puss&kramiz

säger som sandra mmm jammi...taterade killar.mums!!!! men jag har min egna favorit ja:)Dregen.....så himla fin kille...mums.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0