meningen med livet??

ja denna stora fråga,VAD ÄR MENINGEN MED LIVET??hade ni frågat mej för 5 år sedan så hade jag svarat,INGET!! då hade inte mitt liv nån mening för fem öre...då var jag mycket sjuk,psykisk sjuk,mådde fördjävligt rent ut sagt...levde i ett förhållande med en man som missbruka nästan dagligen och misshandla mej när han tyckte det passa...och ja jag levde i stort sett fördjävligt..men den dan jag anmälde min sambo till polisen och dom hämta honom och han fick sin dom,FÄNGELSE!! för misshandeln mot mej...den dagen blev min räddning,då VÅGA jag äntligen lämna förhållandet...och då börja min vändning...
och nu vet jag att jag har en mening i livet..och det är inte vilken som helst utan 2!!!!!!
                                              
dessa små underverk är MENINGEN MED LIVET!!!!!!!dom gör mej HEL!!!! dom är fan mitt ALLT!!!!ni har gjort mej FRISK!!!! utan er,inget jag....ingen jessica....thats it...








Så kom du då till oss du älskade barn,
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg.

Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara.






satt ikväll och fundera på min biologiska pappa(död nu sen snart 3 år tillbaka)han sa alltid att jag  inte skull ha blivit född,och att jag aldrig var välkommet litet barn...mamma gav mej all kärlek den kärlek som pappa oxå skulle ha gett men som han aldrig gav mej,den gav min mamma till mej...och den dan jag fick barn,fick han aldrig uppleva,han dog 1 månad efter att oliver föddes...det gjorde ont i mej..att oliver aldrig fick lära känna sin biologiska morfar..så jag har tagit ett beslut ang detta..mina barn ska aldrig få veta att dom har en biologisk morfar,om dom inte frågar själva senare i livet förstås då självklart ska jag berätta sanningen för dom...men i nuläget finns det bara 1 morfar för mina barn och det är min styvpappa kaj..det är mina barns morfar!! ollie vet ingen annan,för oliver är kaj morfar från dag 1 och så ska det förbli..likaså med tindra.kaj är morfar punkt slut...jag ser ju t.o.m kaj mer som min pappa än jag någonsin gjorde mot min biologiska pappa..det kanske låter hemskt men det är sanningen.och det som är värst utav allt,det är inte det att pappa inte ville ha mej,utan det är det att pappa dog av ensamhet och svält!!! tumörer mm mm mm..hans obduktions protokoll var hemskt att läsa...och det värsta var SVÄLT!!! han svalt ihjäl!!!!!!pappa var född 1924,hade polio(barnförlamning) och var så jävla envis och skulle aldrig i sitt liv gå till doktorn...nepp och vad resultera det i då,jo en PLÅGSAM JÄVLA DÖD!!! det gör mej mest förbannad...jävla GUBBE!!!!
nepp nu skiter jag i att skriva mer om gubben(pappa)jag blir bara förbannad...jag har ALDRIG haft nån pappa,så enkelt är det..nu har jag en styvpappa som är 1000 gånger bättre och som beteer sej som en pappa ska göra...han ser mej som sin dotter fast jag inte är det biologiskt sett..

därför ger jag mina barn den morfar som dom är värda och den enda morfar som ska finnas för dom i resten av sina liv....och det är du...

tack för mej och godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0