ljuva morgon

mina guld klimpar ligger fortfarande och sover..dom var helt sluta efter gårddagens tur hos mormor:(
så jag har suttit och fixat in deras pengar dom fick i julklapp in på deras sparkonto...det känns skönt att få det gjort och veta att pengarna sitter där dom ska så att säga...
ja sen vad mer händer idag??? stefan har åkt till jobbet jag ska städa som vanligt och fixa och dona..pyssla med barnen och försöka få bort lite av julen kanske oxå? eler ska jag vänta med det efter nyår kanske?jaja vi får se hur det blir..
hitta ett par jättefina gardiner igår på rean på cellbes när jag satt ute hos mamma till mackans rum..så dom skicka jag efteråt han...måste fixa och få lite mera i hans stil i rummet hans:)då tyckte jag dessa med döskalle tryck skulle passa perfekt..sen så hade ju jag hittat och köpt en mammaut garderob till oliver i present..och vet ni vad killen hade gjort?? SÅLT DEN VIDARE!!! fast jag hade blivit lovad den!! snacka om dålig stil.men som tur var så hitta jag en precis likadan garderob,lite ljusare i färgen dock för samma pengar och även den i nyköping.så maila den direkt och fick svar att den fannas kavr och att jag fick köpa den och hämta den i början på januari..TACK gode gud att jag hitta en och tack för att blocket finns!!!så nu får oliver en mammut garderob ialla fall oxå på sin födelsedag:)
nej snart vankas det kaffe här...och jag ska sitta med januari budgeten!! det är lika bra att få den fixad med inkomster&utgifter....men med den nya budget tavlan jag har som stöd är kanon.länk till den kommer här

http://www.enkelbudget.se/

nej nu får ni ha det så bra så hörs vi:)


här är mackans gardiner jag hitta åt han:)nice va?

Kommentarer
Postat av: Erika

Kompisen har sånna gardiner och dom är snygg i verkligheten med=) Älskar dig puss!

2010-12-30 @ 09:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0