julklappar=TRADERA

japp så sitter man här då igen och får ÅNGEST inför julen:(:(jag hatar verkligen detta jävla julstress och ALLA måsten...och alla dessa krav på julklappar och dess innehåll...varför är det sånt jävla krav på att det ska var dyrt och helst mega stora paket och absolut inte MJUKA!!!jag sitter med leksaks katalogerna sen går jag in på tradera och kollar på dom leksakerna jag vill att ungarna ska ha och dom som dom vill ha och ser om dom har dom på tradera...och mycket har dom och sååå MYCKET billigare...smart va??? man får helt enkelt göra det bästa utav situationen och även göra barnen glada till en viss del.och kan man få sakerna så mycket billigare på tradera så why not??? huvudsaken är att dom får julklappar och nåt dom önskar sej,sen om det är nytt ellr inte spelar mindre roll enligt mej..har man inte råd så får man helt enkelt köpa billigare saker,fast det är just den leksaken spelet dom vill ha..fattar ni??jag eller vi har inte råd att köpa NYA saker eller självklart får dom nya saker oxå men inte så dyra dom dyraste är faktiskt köpta på tradera åt barnen...'
olivers stora julklapp blir ett V.smile.det är ett tv-spel lek&lär.jag vet inte om detta är en sån bra julklapp men med tanke påatt oliver ALDRIG får vara med när mackan spelar sitt xbox och oliver blir skogs tokig,han blir riktigt ARG och LESSEN!!! Oliver vill ju oxå spela,det fattar jag oxå...därför får han ett eget tv-spel fast han lär sej saker via spelen...och detta spel ska han få ha i sitt eget rum med sin egna lilla tv:)och detta spel fynda jag på tradera åt honom:):)mycket billigare än att köpa nytt,för då hade aldrig ollie fått detta..

olivers 3 års present blir ju mammut garderoben och en egen lek&lär dator :):) fyndat den med på tradera:) sen blir det en massa små prylar till julklappar men absolut inte mycket...6-7 paket var får barnen.det räcker gott och väl och mimmi och mattias får en slant istället med tanke på att dom inte knappt är här:(mackan får sällskaps spel,tv-spel,kalsonger,strumpor,sen får jag se om jag hittar en air blaster,en sån vill han ha nämligen:) jaja jag vet inte,men han vill ha det så ja vad ska man göra...vi får se,nån mobil för hans del blir det inte då han inte vill ha vad som helst och jag köper ALDRIG det han vill ha..iphone.NEVER IN MY LIFE!!!! vi är inte miljonärer...jag hade ju hittat en jättefin toutsh mobil åt honom,men nepp den dög inte...nej då får det vara oxå..han får det han får helt enkelt...en dag så lär han komma och vilja ha en mobil vilken som,det vet jag...och då ska han oxå få en mobil....men inte nu
 ialla fall... 
olivers lek&lär dator
 olivers v.smile spel konsoll:)
denna ritande krumelur insekt ska ollie oxå få i julklapp:) fynd på ja just det tradera:)
han älskar ju att rita och måla och pyssla...
så då tyckte jag denna sak verka rolig:)

tindra ska få en massa aktivitets leksaker,fynda på tradera,49 kr för allt detta! det är fan inte dyrt.sen får hon en ny snuttefilt och lite annat..
jag letar efter en BUMBO stol åt tindra har lagt bud på tradera men oftast blir dom så dyra så det är inte värt att köpa...då kan man lika gärna köpa en ny,men det gör jag inte för det tycker jag är för en stor utgift för en sån stol...men hon vill knappt sitta i sittern längre hon vill lixom vara med överallt och SITTA:) och sittern är inte favoriten då om man säger så.hahah..då tänkte jag att en sådan här stol måste ju vara kanon...får se om jag vinner budet på en sådan stol:)
            Aktivitetsleksaker Baby - Fisher Price, BRIO m.m.             aktivets leksakerna till tösen:)   nepp oliver vill bara UT men han får ju inte gå ut stackaren..och han mår inte bra än,han leker och sover om vartannat..stackars liten...men man hoppas att det blir bättre snart..hostan blir fan inte bättre tycker jag:(och det är ju den som är så jävla jobbig för honom...vi får se är hostan inte bättre tills måndag då får jag ringa doktorn igen,då får dom skriva ut en annan medicin åt honom helt enkelt...
nu ska jag ta och ta mej en kopp kaffe och titta på skid skytte....ha en bra fortsatt em/kväll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0